Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 228  
Vaša otázka: Heslá = "telefón mobilný"
  1. GRISÁKOVÁ, Nora - ŠTETKA, Peter. Equilibrium and Stability in Markets with Differentiated Production : Stienfic Monograph. Reviewers: Alena Tršťanská, Veronika Miťková, Róbert Šlosár. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. 157 s. [11,56 AH]. VEGA 1/0646/20. ISBN 978-80-7556-102-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Počítače verzus mobily alebo užitočná symbióza? : využite výhody oboch. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1339-2433, 2021, roč. 13, č. 5-6, s. 14-16.
    článok

    článok

  3. KORYTINOVÁ, Kristína - ČVIRIK, Marián. Comparison of Selected Localization Methods of Mobile Phones. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988, 2021, roč. 13, č. 1, s. 20-30 online.
    článok

    článok

  4. Na svete je platobný terminál do vrecka. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008, 2021, roč. 26, č. 6, s. 34.
    článok

    článok

  5. OLEÁROVÁ, Mária - BAČÍK, Radovan - FEDORKO, Richard. Overview of Current Trends in Mobile Commerce: Global Perspectives. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944, 2021, roč. 16, č. 4, s. 2-9.
    článok

    článok

  6. KUCHTA, Martin - KUCHTOVÁ, Jana. Comparison of Design and Functionality of Security Software on Mobile Devices and Computer. In Desire 2. Design and Research in Business. International Scientific Conference. Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4895-3, pp. 77-83 online. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  7. KRIŽAN, František et al. Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 2, s. 107-120 online. APVV-16-0232, VEGA 2/0113/19, KEGA 066UK-4/2020.
    článok

    článok

  8. CLIQUET, Gérard. Location-Based Marketing : Geomarketing and Geolocation. 1st Edition. London : ISTE, 2020. 234 s. Information systems, Web and Pervasive Computing Series. ISBN 978-1-78630-580-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. Pobočky sú stále dôležité. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 4, s. 34.
    článok

    článok

  10. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Náš vládca mobil. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 2, s. 30-33.
    článok

    článok