Výsledky vyhľadávania
- SHUMEIKO, Natalia. Luxury Consumption in the Artificial Intelligence Era: The Inevitable Evolution. In Monaco Symposium on Luxury. Monaco Symposium on Luxury : 1-3 April 2025. - [Le Stella] : University of Monaco, 2025, p. 42.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 527.9 KB dostupné po prihlásení - KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Sviatky prajú pripraveným. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 73, (2023.
- TODRI, Ardita - PAPAJORGJI, Petraq. Discovering the Mindsets of the Luxury Recycling Phenomenon. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 3, s. 176–187.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 577.4 KB verejne dostupné - PETRÁŠOVÁ, Michaela. Na Vianoce si siahnuť nedáme. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 6, s. 24-27.
- JAKOB, Christopher B. The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands. In Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. - Praha : Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, 2020. ISSN 2570-7434, 2020, vol. 10, no. 2, pp. 57-70.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 694.8 KB verejne dostupné - GAJDOŠ, Jozef - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Trh s luxusným tovarom a vnímanie značiek. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2017. ISSN 1335-9746, 2017, roč. 16, č. 2, s. 107-114.
- GAJDOŠ, Jozef. Hierarchia na trhu s luxusným tovarom. In STEP. Workshop. Zborník príspevkov z workshopu STEP : 7. november 2017, Košice. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4465-8, s. 26-29 CD-ROM.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 615.4 KB dostupné po prihlásení - Dávid proti Goliášovi. In Forbes. - Nitra : Barecz & Conrad Media, 2016. ISSN 1338-2527, 2016, roč. 6, č. Apríl, s. 28-30.
- PLAŻYK, Klaudia. The Post-communist consumer of luxury goods - the main features and shopping habits. In MEKON 2015. International scientific conference. MEKON 2015 : the CD of participants’ reviewed papers from 17th international conference : february 4-5, 2015, Ostrava, [Czech Republic]. - Ostrava : Faculty of Economics VŠB - Technical university of Ostrava, 2015. ISBN 978-80-248-3684-3, s. 378-389 CD-ROM.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 648.3 KB z IP adresy EU po prihlásení - ROD, Aleš - RAIS, Jonáš - SCHWARZ, Jiří. Economics of luxury - who buys luxury goods? In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2015. ISSN 0013-3035, 2015, roč. 63, č. 5, s. 451-464.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 125.5 KB verejne dostupné