Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1014  
Vaša otázka: Heslá = "tržby"
  1. KUBIČKOVÁ, Viera - GÁLL, Jozef - HALENÁROVÁ, Mária. Marketing in the Spa Industry: How Does Marketing Affect the Performance of Spa Businesses in Slovakia? - Registrovaný: Scopus. In International Journal of Innovative Research and Scientific Studies. - New York : Innovative Research Publishing. ISSN 2617-6548, 2025, vol. 8, no. 1, pp. 248-260. VEGA 1/0271/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF825.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. MAŤO, Vladimír. Optimalizovať pomáha krátenie trás aj digitalizácia. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1214-4827, Január-Marec 2024, roč. 20, č. 98, s. 24-25.
    článok

    článok

  3. LACZKO, Martin. Začali sme nakupovať vo veľkom. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-8.
    článok

    článok

  4. TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. The Influence of Selected Indicators on the Change in the Value of the Enterprise's Assets. - Registrovaný: Web of Science. In Entrepreneurship and Sustainability Issues : Peer-reviewed Scientific Journal. - Vilnius : The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania. ISSN 2345-0282, 2024, vol. 11, no. 3, pp. 149-162. VEGA 1/0582/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF479.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. LACKO, Roman - DULA, Radúz. Zmeny v produktivite cestovného ruchu Slovenskej republiky v kontexte rozvoja po pandémii COVID-19. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2024. ISSN 2454-1028, 2024, roč. 21, č. 1, s. 41-52. KEGA 020EU-4/2024, VEGA 1/0109/24.
    článok

    článok

  6. DZILSKÁ, Zuzana. The Impact of COVID-19 on e-Commerce Platforms in Slovakia. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 51-61. VEGA 1/0110/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené341.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. ČAKANIŠIN, Adrián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika - TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Vývojové trendy kultúrneho a kreatívneho priemyslu v krajinách V4. In Crafts the Path From Small Business to Success – Synergies, Challenges, Opportunities. - Opole : Politechnika Opolska, 2024. ISBN 978-83-66903-72-2. ISSN 1429-6063, pp. 21-33.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené6.7 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda. Maloobchod: fakty a vývoj. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXIII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXIII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 23. medzinárodnej vedeckej konferencie,19.-21.07.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5090-1, s. 29-36.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 2.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. KAPITÁN, Peter. Klasika je nadovšetko. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
    článok

    článok

  10. KOPČANOVÁ, Anna. Mobilné aplikácie reťazcov prinášajú lacnotu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 5, s. 32-34.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.