Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 31  
Vaša otázka: Heslá = "trh domáci"
  1. Instore : [Slovakia]. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : Events & Publishing. 9x ročne. ISSN 1336-2348. Dostupné na : https://instoreslovakia.sk/archiv/
    Instore

    časopis

  2. KRAJČÍK, Daniel. The Born Global Phenomenon - Case Study from Slovakia. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113, pp. 55-66 online. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. ČVIRIK, Marián - NAĎOVÁ KROŠLÁKOVÁ, Monika. Interpretation Options for Measuring Consumer Ethnocentrism Based on the Standardized CETSCALE. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988, 2022, roč. 14, č. 2, s. 8-17. I-22-104-00.
    článok

    článok

  4. PETROVČIKOVÁ, Katarína - LIESKOVSKÁ, Vanda - HRABOVSKÁ, Zuzana. Maloobchod v roku 2022 - vybrané charakteristiky. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 51-54.
    článok

    článok

  5. KORYTINOVÁ, Kristína. Perception of Consumers in the Context of Domestic Production by Young Slovaks Based on Consumer Ethnocentrism. In Engineering Sciences and Production Management. Workshop. Workshop Proceedings Engineering Sciences and Production Management. - Košice : Pro Enviro, 2022. ISBN 978-80-89295-96-8, pp. 47-51. I-22-104-00.
    článok

    článok

  6. JURÁSEK, Miroslav - STRELNIKOVA, Irina - LÉDLOVÁ, Janna. Transfer of Social Competencies To the Intercultural Environment. The Relationship Between Social and Cultural Intelligence. In Acta VŠFS : Economic Studies and Analyses. - Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2021. ISSN 1802-792X, 2021, vol. 15, no. 1, s. 63-92.
    článok

    článok

  7. CONTAL OK: Kvalitní ľudia a produkty sú tie správne ingrediencie úspechu. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2021. ISSN 1339-2433, 2021, roč. 13, č. 3-4, s. 4-6.
    článok

    článok

  8. ORGONÁŠ, Jozef et al. Franchising in V 4 Countries. Reviewers: Peter Drábik, Michal Hanák. 1st Edition. Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2020. 248 s. [13,89 AH]. ISBN 978-80-906993-8-0.
  9. BRINČÍKOVÁ, Zuzana. Špecifiká vývoja zahraničného obchodu SR. In Revue sociálno-ekonomického rozvoja : vedecký recenzovaný on-line časopis. - Bratislava : Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF EU, 2020. ISSN 2453-6148, 2020, roč. 6, č. 1, s. 5-16 online. VEGA 1/0664/20.
    článok

    článok

  10. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Medaily a dizajn fľaše nehovoria nič o víne. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 4, s. 16-18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.