Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 41  
Vaša otázka: Heslá = "tvorba zisku"
  1. STRUNGA, František. Nové vnímanie sociálnej ekonomiky v kontexte generácie 45+. In Teória a prax verejnej správy. Medzinárodná vedecká konferencia doktorandov 2023. Teória a prax verejnej správy : recenzovaný zborník príspevkov z 8. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov 17. február 2023. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2023. ISBN 978-80-574-0234-3, s. 200-210.
    článok

    článok

  2. BADURA, Peter. Komparácia exponenciálneho kĺzavého priemeru a commodity channel indexu pri investovaní. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 26-32 online. VEGA 1/0007/2019.
    článok

    článok

  3. BROKEŠOVÁ, Zuzana et al. Industry Concentration and Performance: Case of Life Insurance Industry. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Essence and measurement of organizational efficiency. - Switzerland : Springer international publishing, 2016. ISBN 978-3-319-21138-1, p. 29-37. VEGA 1/0431/14, VEGA 1/0849/15. 1/0431/14, VEGA, Poistný vzťah ako kľúčový prvok fungovania poisťovníctva v kontexte spoločensko-ekonomických zmien.
    článok

    článok

  4. SAKÁLOVÁ, Katarína - ONDREJKOVÁ KRČOVÁ, Ingrid. Measures of Profitability in Life Insurance Product Management. - Registrovaný: Web of Science. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2016. ISSN 2334-6191, 2016, vol. 21, no. 1, pp. 8-15.
    článok

    článok

  5. FENDEKOVÁ, Eleonora - FENDEK, Michal. Cenová diferenciácia ako metodologický nástroj kreovania trhovej dominancie monopolu. In Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4279-1, s. 114-121 CD-ROM. VEGA 1/0697/15.
    článok

    článok

  6. FETISOVOVÁ, Elena et al. Podnikové financie : praktické aplikácie a zbierka príkladov. Recenzovali: Ján Neubauer, Magdaléna Kubranová. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2015. 196 s. [6,37 AH]. Ekonómia, 538. ISBN 978-80-8168-159-2. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  7. VALACH, Matej. Spoločenský blahobyt, maximalizácia zisku a tvorba podmienok pre zodpovednú sociálnu politiku podnikov na Slovensku. In Vedecké state z výskumných projektov 2015 : [zborník príspevkov] : podporené grantom Nadácie VÚB: Letná škola slovenských ekonómov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4190-9, s. 128-135 CD-ROM. VEGA 1/0975/15.
    článok

    článok

  8. JAKUBEC, Miroslav. Ohodnocovanie startupov. In Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4145-9, [S. 1-7] CD-ROM. VEGA 1/0264/15.
    článok

    článok

  9. FENDEKOVÁ, Eleonora - FENDEK, Michal. Price differentiation of a monopoly production as a means of a dominant market position abuse. In Business & Economics Society International Conference. Global Business & Economics Anthology : selected papers, july 2014 Business & Economics Society International Conference. - Worcester : Global Business & Economics Anthology, 2014. ISSN 1553-1392, December 2014, vol. 2, pp. 138-147.
    článok

    článok

  10. ORESKÝ, Milan. Customer Value Creating and Customer Profitability Modeling. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 382-393 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.