Výsledky vyhľadávania

  1. NOVOTNÁ, Erika. Učiteľ - nové trendy a výzvy. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1336-9849, 2020, roč. 15, č. 1, s. 20-22.
    článok

    článok

  2. HURBÁNKOVÁ, Ľubica. Za doc. Ing. Ruženou Pardelovou, PhD. In Slovenská štatistika a demografia : vedecký časopis. - Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2020. ISSN 1210-1095, 2020, roč. 30, č. 1, s. 48-49.
    článok

    článok

  3. TAKÁČOVÁ, Mária. Profesijný rozvoj pedagogických a odborných zamestnancov. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1336-9849, 2020, roč. 15, č. 2, s. 7-10.
    článok

    článok

  4. KISS, Arnold. Naučená bezmocnosť a ťažisko kontroly. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1336-9849, 2019, roč. 14, č. 9, s. 27-29.
    článok

    článok

  5. PAVLÍKOVÁ, Žaneta. Možnosti využitia on-line autentických textov na rozvíjanie čítania s porozumením ako kľúčovej komunikatívnej kompetencie. In Čítanie z didaktického, lingvistického a literárnovedného hľadiska. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte VI : recenzovaný zborník vedeckých prác. - Zvolen : Technická univerzita vo Zvolene, 2019. ISBN 978-80-228-3176-5, s. 216-225.
    článok

    článok

  6. ZAMBOROVÁ, Katarína. Assessment of Business English in Higher Education. Moving from Teacher Domain to Self-Assessment Practices. In FORLANG 2019. cudzie jazyky v akademickom prostredí. FORLANG. Cudzie jazyky v akademickom prostredí : periodický zborník vedeckých príspevkov a odborných článkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 6. - 7. júna 2019. - Košice : Katedra jazykov Technickej univerzity v Košiciach, 2019. ISBN 978-80-553-3398-4. ISSN 1338-5496, s. 437-443.
    článok

    článok

  7. ORBÁNOVÁ, Darina - VELICHOVÁ, Ľudmila. Význam prípadových štúdií v predgraduálnej príprave učiteľov. In Sapere Aude 2019: Společnosť a profese učitele. Mezinárodní vědecká konference. Sapere Aude 2019: Společnosť a profese učitele : recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí, roč. IX, 27.-29. května 2019, (Hradec Králové, Česko). - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISBN 978-80-87952-29-0, s. 116-122 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  8. Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe : National Policies and Measures. Luxembourg : Publications Office of the European Union, 2019. 192 s. Eurydice Report. ISBN 978-92-9492-846-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. SOROKOVÁ, Tatiana. Porovnávanie, posudzovanie a chyby v hodnotení. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1336-9849, 2019, roč. 14, č. 4, s. 15-18.
    článok

    článok

  10. KISS, Arnold. Efektívna komunikácia a prijímanie spätnej väzby. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1336-9849, 2019, roč. 14, č. 4, s. 19-22.
    článok

    článok