Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Heslá = "vývoz priamy"
  1. FURDOVÁ, Lucia. Voľba vstupu na zahraničné trhy z pohľadu spoločností pôsobiacich na Slovensku. In Moderné stratégie riadenia rizík v globálnych zásobovacích reťazcoch v podmienkach slovenských podnikov (komparatívna analýza, benchmarking) : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov číslo 2316071. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3268-6, s. 11-18.
    článok

    článok

  2. LÁBAJ, Martin. Podpora exportu a proexportná politika na Slovensku v rokoch 2007-2013. In Generácia 2008 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov. - Bratislava : [Národohospodárska fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2659-3, s. 1-6.
    článok

    článok

  3. KNAPIK, Peter. Zvláštne obchodné operácie a vybrané aspekty offsetových obchodov. In Ekonomická revue : odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2003. ISSN 1212-3951, 2003, roč. 6, č. 2, s.15-24.
    článok

    článok

  4. URBÁNEK, Jan. Marketingový program. In Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. ISSN 1210-4531, Březen 1999, roč. 7, č. 3, s. 16-17.
    článok

    článok

  5. SRŠŇOVÁ, Jana. Vybrané problémy rozhodovania o vstupe podniku na zahraničný trh. In Finančný radca. ISSN 1335-3861, 1999, č. 3, s. 66-78.
    článok

    článok

  6. GAŽA, Marián. Podnikanie a.s. Grafobal Skalica na zahraničných trhoch. In Finančný radca. ISSN 1335-3861, 1999, č. 3, s. 79-82.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.