Výsledky vyhľadávania
- SAULITE, Linda - ŠČEULOVS, Deniss - POLLÁK, František. The Influence of Non-product-related Attributes on Media Brands' Consumption. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Open Innovation : Technology, Market, and Complexity. - Basel : MDPI. ISSN 2199-8531, 2022, vol. 8, no. 3, pp. 2-26 online.
- KUPEC, František - FABIAN, Michal. Predikcia aerodynamických vlastností automobilu pomocou metódy CFD. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2022. ISSN 1337-7094, 2022, č. 46, s. 10-15.
- LACKOVÁ, Alica et al. Tovaroznalectvo. Recenzovali: Igor Kačeňák, Jarmila Hojerová. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2017. 341 s. [25,54 AH]. Economics. ISBN 978-80-89710-33-1. [Počet ex. : 18, z toho voľných 12, prezenčne 6]
- PETRÓ-TURZA, Martha. Dusená alebo varená? Podpora výroby ryže a obchodovania s ňou. In Normalizácia : odborný časopis pre technickú normalizáciu. - Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2004. ISSN 1335-5511, november-december 2004, roč. 10, č. 6, s. 40-41.
- FELDE, Ľuba. Chrumkavé pokušenie. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 1, s. 16-17.
- KOŠÚTOVÁ, Tatiana - STRHAN, Rastislav. Produkt a kvalita : návody na cvičenia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 158 s. ISBN 80-225-0147-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- KOLLÁR, Vojtech. Systém a špecifikácia produktovej politiky : ekonomika - tovaroznalectvo - kvalita. Bratislava : Sprint, 1999. 385 s. ISBN 80-888848-05-9. [Počet ex. : 7, z toho voľných 4, prezenčne 3]
- LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Nedostatky na obaloch zatieňujú obsah. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1997, Január 1997, roč. 4, č. 1, s. 12-13.
- KOLLÁR, Vojtech et al. Tovaroznalectvo : základy kvality a ochrany tovaru. 2. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1994. 177 s. ISBN 80-225-0512-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- GIERL, H. - OETZEL, U. Kaufprioritäten bei hochwertigen Konsumgütern. In Zeitschrift für Betriebswirtschaft, 1992, roč. 62, č. 5, s. 503-519.