Výsledky vyhľadávania
- BURGER, Ivan. Potrebujete vzdelávanie hodnotiť alebo zlepšovať? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2013. ISSN 1335-1729, 3/2013, roč. 18, zoš. 70, s. 32-34.
- BURGER, Ivan. Vzdelávanie: ako zabezpečiť jeho efektívnosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2010. ISSN 1335-1729, 3/2010, roč. 15, zoš. 58, s. 25-30.
- BURGER, Ivan. Manažment po kríze: čo treba robiť inak ? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 22-31.
- Pathways to Professionalism in English Language Teaching : Reflection and Innovation. 1st Edition. Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2025. [219 s.]. ISBN 978-1-0364-4087-9.
- NĚMCOVÁ, Lenka - KOSAKOVÁ, Zuzana - KLEINEROVÁ, Tereza. Problematika násilí a agresivity na ošetřující personal a návrhy řešení. In Logos Polytechnikos : [odborný recenzovaný časopis Vysokej školy polytechnickej v Jihlave]. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2025. ISSN 2464-7551, 2025, roč. 16, č. 2, s. 170-180.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 702.7 KB dostupné po prihlásení - Skúsenosti s využívaním inteligencie vo vzdelávaní na Ekonomickej univerzite, Podnikovohospodárskej fakulte so sídlom v Košiciach. Vedecký workshop. Zelené spôsobilosti a umelá inteligencia v ekonomickom vzdelávaní : zborník vedeckých prác z workshopu k projektom KEGA 032EU-4/2024 a KEGA 020EU-4/2025. Editor: Janka Kopčáková ; recenzenti: Karin Cakoci, Patrik Richnák. 1. vydanie. Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. 102 s. [5,10 AH]. KEGA 032EU-4/2024, KEGA 020EU-4/2025. ISBN 978-80-225-5258-5.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.7 MB dostupné po prihlásení - SHUMEIKO, Natalia - OSADCHA, Kateryna - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Why Artificial Intelligence? : AI Tools in Information Technology and Foreign Language Education at the Tertiary Level. Reviewers: Nataliia Valko, Volodymyr Proshkin, Boris Grinchenko. 1st Edition. Berlin : Peter Lang, 2025. 254 s. [12,8 AH]. KEGA 012EU-4/2023, 09I03-03-V01-00045. ISBN 978-3-631-92711-3.
- JANKELOVÁ, Nadežda - JONIAKOVÁ, Zuzana - MATKOVČÍKOVÁ, Natália. The Role of Intrinsic and Prosocial Motivation, Perceived Organizational Support and Job Autonomy in Strengthening the Work Engagement of University Teachers. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2025, vol. 14, no. 1, pp. 326-341. VEGA 1/0010/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 836.3 KB verejne dostupné - BLANÁR, František. Participácia absolventov vysokých škôl v aktivitách ďalšieho vzdelávania. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 27-32.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 351.9 KB dostupné po prihlásení - VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna - ORFÁNUSOVÁ, Veronika. A Simplified Review of “Theoretical Foundations of Design Thinking Part I: John E. Arnold’s Creative Thinking Theories". In Unlocking Potential : 17 Literature Reviews to Promote Creative Thinking, Innovation & STEAM in the Classroom and in the Cloud. - Guarda : Guarda Polytechnic University, 2024. ISBN 978-989-9113-15-2, pp. 17-27. Erasmus+ Programme of the European Union 021-1-SK01-KA220-HED-000023022.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.2 MB dostupné po prihlásení

