Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 676  
Vaša otázka: Heslá = "vzdelávanie ďalšie"
  1. BURGER, Ivan. Potrebujete vzdelávanie hodnotiť alebo zlepšovať? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2013. ISSN 1335-1729, 3/2013, roč. 18, zoš. 70, s. 32-34.
    článok

    článok

  2. BURGER, Ivan. Vzdelávanie: ako zabezpečiť jeho efektívnosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2010. ISSN 1335-1729, 3/2010, roč. 15, zoš. 58, s. 25-30.
    článok

    článok

  3. BURGER, Ivan. Manažment po kríze: čo treba robiť inak ? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 22-31.
    článok

    článok

  4. ČIDEROVÁ, Denisa - BELVONČÍKOVÁ, Eva. Media Literacy In Higher Education: "Know-Where" and "Know-Whether"… Know-Why to Know Better? - Registrovaný: Web of Science. In Media Literacy and Academic Research. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. ISSN 2585-8726, 2024, vol. 7, no. 1, pp. 26-50. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299, KEGA 003EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. MATULČÍKOVÁ, Marta et al. Digital Skills of Employees - Desired versus Actual. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISSN 1804-7890, 2024, vol. 14, no. 1, pp. 64-71. VEGA 1/0188/24, VEGA 1/0328/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF807.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. FAIZ RASOOL, Samma - RAZA, Hamid - ZUBR, Vaclav. Exploring the Relationship between Usage of Social Networking Sites, Cyberbullying and Academic Performance: Evidence from the Higher Education Sector of Saudi Arabia. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 1, s. 70-86.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF759.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. ČAPLÁNOVÁ, Anetta - DUNAJEVA, Jekatyerina - RODRIGUEZ, Paula. Digital Transformation in Blended Learning Environments : EENEE Analytical Report. Peer Reviewers: Miroslav Beblavý, Martina Viarengo. 1st Edition. Luxembourg : Publications Office of the European Union, 2024. 60 s. [3 AH]. ISBN 978-92-68-06755-0.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.5 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. Annual International Symposium on Economic Theory, Policy & Application. 19th Annual International Symposium on Economic Theory, Policy & Application : Abstracts : 1-4 July 2024, Athens, Greece. 1st Edition. Athens : Athens Institute for Education and Research, 2024. 148 s. ISBN 978-960-598-641-4.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF913.5 KBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. PAKŠIOVÁ, Renáta. Začlenenie tématiky vykazovania o udržateľnosti do vzdelávania v ekonomických predmetoch. In Vybraná témata účetnictví a daní. Pedagogická konference. Vybraná témata účetnictví a daní : pedagogická konference. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2542-6, s. 39-46.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené333 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference : 15. - 17. October 2024, Zemplínska Šírava. Editors: Petra Szaryszová, Miroslava Barkóciová, Karin Karamanová ; reviewers: Beáta Gavurová, Pavel Černota. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 288 s. [14,4 AH]. VEGA 1/0713/24. ISBN 978-80-225-5176-2.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené4.7 MBdostupné po prihlásení

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.