Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 548  
Vaša otázka: Heslá = "vzdelávanie celoživotné"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Mapovanie doktorandského vzdelávania v Európe. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 3, s. 4-15.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené235.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. GAVORA, Peter - WIEGEROVÁ, Adriana - DEMKANIN, Peter. Študijné sebapoňatie frekventantov doplnkového pedagogického štúdia a rozširujúceho štúdia na Univerzite Komenského. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 4-14.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené350 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. BLANÁR, František. Participácia absolventov vysokých škôl v aktivitách ďalšieho vzdelávania. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 27-32.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené351.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. WIEGEROVÁ, Adriana. Duálne vzdelávanie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 1, s. 6-10.
    článok

    článok

  5. TICHÝ, Miroslav. Kontinuálne vzdelávanie pedagogických zamestnancov. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2024. ISSN 1337-060X, 2024, roč. 19, č. 3, s. 62-65.
    článok

    článok

  6. KOSTURKOVÁ, Martina. Kontrafaktové myslenie, celoživotné učenie sa a osobnosť (2.): zušľachťovanie intelektuálnej mysle. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 4, s. 10-13.
    článok

    článok

  7. KOSTURKOVÁ, Martina. Kontrafaktové myslenie, celoživotné učenie sa a osobnosť. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 3, s. 12-15.
    článok

    článok

  8. PÁSZTOR-NAGY, Anett et al. Soft and Transferable Skills Course. Reviewers: Máté Pusker, Natália Éva Schrancz, Rocky Adiguna, Nataliia Tkalenko. Budapest : Eötvös Loránd University, 2024. 216 s. [23,81 AH]. MASUDEM Project 101082797, Erasmus-EDU-2022-CBHE. ISBN 978-963-489-719-4.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.8 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. Trendy vo vzdelávaní študentov študijného programu Aktuárstvo. Vedecká konferencia zameraná na výučbu aktuárskej vedy na Slovensku. Trendy vo vzdelávaní študentov študijného programu Aktuárstvo : vedecká konferencia KMA FHI EU v Bratislave zameraná na výučbu aktuárskej vedy na Slovensku : zborník abstraktov : 22. - 23. 8 2024 vo Virte. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 19 s. [0,6 AH]. VEGA 1/0096/23, VEGA 1/0410/22, VEGA 1/0431/22, KEGA 026UK-4/2022. ISBN 978-80-225-5174-8.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF362.4 KBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior. Gabriela Dubcová et al., Editorial and Compilation Work: Ľubica Foltínová ; scientific Reviewers: Petr Suchánek, Emil Velinov. 1st Edition. Brno : Masaryk University, 2024. 249 s. [18,32 AH]. KEGA 019EU-4/2022, VEGA 1/0462/23. ISBN 978-80-280-0656-3.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené5.8 MBdostupné po prihlásení

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.