Výsledky vyhľadávania
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Mapovanie doktorandského vzdelávania v Európe. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 3, s. 4-15.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 235.8 KB dostupné po prihlásení - GAVORA, Peter - WIEGEROVÁ, Adriana - DEMKANIN, Peter. Študijné sebapoňatie frekventantov doplnkového pedagogického štúdia a rozširujúceho štúdia na Univerzite Komenského. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 4-14.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 350 KB dostupné po prihlásení - BLANÁR, František. Participácia absolventov vysokých škôl v aktivitách ďalšieho vzdelávania. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 27-32.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 351.9 KB dostupné po prihlásení - WIEGEROVÁ, Adriana. Duálne vzdelávanie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 1, s. 6-10.
- TICHÝ, Miroslav. Kontinuálne vzdelávanie pedagogických zamestnancov. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2024. ISSN 1337-060X, 2024, roč. 19, č. 3, s. 62-65.
- KOSTURKOVÁ, Martina. Kontrafaktové myslenie, celoživotné učenie sa a osobnosť (2.): zušľachťovanie intelektuálnej mysle. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 4, s. 10-13.
- KOSTURKOVÁ, Martina. Kontrafaktové myslenie, celoživotné učenie sa a osobnosť. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 3, s. 12-15.
- PÁSZTOR-NAGY, Anett et al. Soft and Transferable Skills Course. Reviewers: Máté Pusker, Natália Éva Schrancz, Rocky Adiguna, Nataliia Tkalenko. Budapest : Eötvös Loránd University, 2024. 216 s. [23,81 AH]. MASUDEM Project 101082797, Erasmus-EDU-2022-CBHE. ISBN 978-963-489-719-4.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.8 MB verejne dostupné - Trendy vo vzdelávaní študentov študijného programu Aktuárstvo. Vedecká konferencia zameraná na výučbu aktuárskej vedy na Slovensku. Trendy vo vzdelávaní študentov študijného programu Aktuárstvo : vedecká konferencia KMA FHI EU v Bratislave zameraná na výučbu aktuárskej vedy na Slovensku : zborník abstraktov : 22. - 23. 8 2024 vo Virte. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 19 s. [0,6 AH]. VEGA 1/0096/23, VEGA 1/0410/22, VEGA 1/0431/22, KEGA 026UK-4/2022. ISBN 978-80-225-5174-8.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 362.4 KB verejne dostupné - Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior. Gabriela Dubcová et al., Editorial and Compilation Work: Ľubica Foltínová ; scientific Reviewers: Petr Suchánek, Emil Velinov. 1st Edition. Brno : Masaryk University, 2024. 249 s. [18,32 AH]. KEGA 019EU-4/2022, VEGA 1/0462/23. ISBN 978-80-280-0656-3.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 5.8 MB dostupné po prihlásení