Výsledky vyhľadávania
- RAKHMETOV, Maxot E. - SADVAKASSOVA, Aigul - SCHMIDT, Peter. Praktické predpoklady pre tvorbu a implementáciu platforiem dištančného vzdelávania. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X, 2024, roč. 22, č. 1, s. 66-75.
- ULIČNÁ, Martina. Testovanie odborného jazyka v online prostredí ako súčasť dištančného vzdelávania. In Jezik, prijevod i međukulturna komunikacija. Konferencija. Jezik, prijevod i međukulturna komunikacija : zbornik radova I. međunarodne znanstvene konferencije, 25. - 31. kolovoza 2022, Pula. - Pula : Juraj Dobrila University of Pula, 2023. ISBN 978-953-377-012-3, pp. 344-357. KEGA 018EU-4/2020.
- ONOPRIIENKO, Kateryna et al. Economic Policy to Support Lifelong Learning System Development & SDG4 Achievement: Bibliometric Analysis. - Registrovaný: Scopus. In Knowledge and Performance Management. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 2543-5507, 2023, vol. 7, no. 1, pp. 15-28. ERASMUS-JMO-2021-HEI-TCH-RSCH-101048055, ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-101085198, 0123U100114, 0121U109553.
- ONDREJOVÁ, Zuzana. Odborný anglický jazyk v dištančnom on-line vzdelávaní. In Cudzie jazyky v premenách času XII. Cudzie jazyky v premenách času XII : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4936-3, s. 187-194 online.
- PASIAR, Ladislav. E-learningový kurz na vysokej škole. In Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov. Medzinárodná vedecká konferencia. Profesijný rozvoj učiteľov vysokých škôl ako nástroj podpory učenia sa študentov : recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2022. ISBN 978-80-225-4954-7, s. 105-110 online. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299.
- SURMAJOVÁ, Žaneta. Novela školského zákona. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2022. ISSN 1336-9849, 2022, roč. 17, č. 1, s. 2-5.
- NEDELJKOVIĆ, Ivana - PETROVIĆ, Dragana Rejman. Investigating Critical Factors Influencing the Acceptance of E-learning during COVID-19. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2022. ISSN 2334-6191, 2022, vol. 27, no. 4, pp. 30-40.
- DIETZSCH, Andrea - PFISTER, Stefanie. Digitaler Religionsunterricht : Fachdidaktische Perspektiven und Impulse. Göttingen : Vandenhoeck & Ruprecht, 2022. 200 s. ISBN 978-3-8252-5653-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
- SEBERÍNI, Andrea - TOKOVSKÁ, Miroslava - MEŠŤAN, Michal. Digitálne vzdelávanie v Nórsku a na Slovensku - skúsenosti a odporúčania. Banská Bystrica : Belianum, 2022. 33 s. ISBN 978-80-557-1985-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- SCHMIDT, Peter - JURÍK, Pavol - KULTAN, Jaroslav. Sieťové vyučovanie nie je len e-learning a MOOC. In „AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“. Medzinárodná vedecká konferencia. „AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach“ : zborník abstraktov z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie, 24. – 25. november 2022, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2022. ISBN 978-80-974443-0-3, s. 10.