Výsledky vyhľadávania
- Separát štatistickej ročenky školstva SR 2024 : vysoké školy. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. 307 s.
- GREBE, Eva. The Importance of Soft Skills in the Context of Contemporary Economic Relations and International Student Mobility. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2024. ISSN 1336-1562, 2024, roč. 22, č. 1, s. 5-22.
- Separát štatistickej ročenky školstva SR 2023 : vysoké školy. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. 309 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- MAŤAŠOVÁ, Jana - DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília - BARKÓCIOVÁ, Miroslava. Education as One of the Targets of the Europe 2020 Strategy and the 2030 Agenda for Sustainable Development. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 144-156. A-24-107/0015-00, KEGA 035EU-4/2022.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 556.4 KB dostupné po prihlásení - LESÁKOVÁ, Dagmar. Mapovanie doktorandského vzdelávania v Európe. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 3, s. 4-15.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 235.8 KB dostupné po prihlásení - HUDÁK, Matej. Financovanie vysokého školstva v krajinách V4. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra kvantitatívnych metód PHF EU, 2024. ISSN 1338-5224, 2024, roč. 14, č. 1-2, s. 46-51.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 807.1 KB dostupné po prihlásení - ARTIUKHOVA, Nadiia et al. Analysis of Trends in the Structure of Higher Education Market of European Countries. - Registrovaný: Scopus. In Knowledge and Performance Management. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 2543-5507, 2024, vol. 8, no. 2, pp. 91-108. 0122U000772, 0124U000545, 09I03-03-V01-00130, 09I03-03-V04-00522/2024/VA.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 753.1 KB verejne dostupné - KNIHOVÁ, Ladislava. AI-Powered Immersive Learning: Transforming Tertiary Education. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2024. ISSN 2788-0079, 2024, č. 2, s. 14-24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 223.1 KB verejne dostupné - MAIEROVÁ, Eva. Instagram in Teaching English for Specific Academic Purposes. - Registrovaný: Web of Science. In Advanced Education. - Kyiv : National Technical University of Ukraine, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. ISSN 2409-3351, 2024, vol. 12, no. 24, pp. 75-91.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 834.9 KB verejne dostupné - SAMOILIKOVA, Anastasiia et al. Effect of Education on Ease of Doing Business in Conditions of Innovation Development: Factor Analysis and Multiple Regression. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2023, vol. 14, no. 2, pp. 208-217. 0122U000772, 0122U000780, VEGA 1/0638/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 920.2 KB verejne dostupné