Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 107  
Vaša otázka: Heslá = "vzdelávanie terciárne"
  1. Separát štatistickej ročenky školstva SR 2024 : vysoké školy. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2025. 307 s.
    kniha

    kniha

  2. GREBE, Eva. The Importance of Soft Skills in the Context of Contemporary Economic Relations and International Student Mobility. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2024. ISSN 1336-1562, 2024, roč. 22, č. 1, s. 5-22.
    článok

    článok

  3. Separát štatistickej ročenky školstva SR 2023 : vysoké školy. Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. 309 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. MAŤAŠOVÁ, Jana - DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília - BARKÓCIOVÁ, Miroslava. Education as One of the Targets of the Europe 2020 Strategy and the 2030 Agenda for Sustainable Development. In "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation". The International Scientific Conference. "Regional Higher Education in the Context of V4 Cooperation" : Proceedings of the International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5176-2, s. 144-156. A-24-107/0015-00, KEGA 035EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené556.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Mapovanie doktorandského vzdelávania v Európe. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 3, s. 4-15.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené235.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. HUDÁK, Matej. Financovanie vysokého školstva v krajinách V4. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra kvantitatívnych metód PHF EU, 2024. ISSN 1338-5224, 2024, roč. 14, č. 1-2, s. 46-51.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené807.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. ARTIUKHOVA, Nadiia et al. Analysis of Trends in the Structure of Higher Education Market of European Countries. - Registrovaný: Scopus. In Knowledge and Performance Management. - Sumy : LLC CPC Business Perspectives. ISSN 2543-5507, 2024, vol. 8, no. 2, pp. 91-108. 0122U000772, 0124U000545, 09I03-03-V01-00130, 09I03-03-V04-00522/2024/VA.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF753.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. KNIHOVÁ, Ladislava. AI-Powered Immersive Learning: Transforming Tertiary Education. In Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2024. ISSN 2788-0079, 2024, č. 2, s. 14-24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF223.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. MAIEROVÁ, Eva. Instagram in Teaching English for Specific Academic Purposes. - Registrovaný: Web of Science. In Advanced Education. - Kyiv : National Technical University of Ukraine, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. ISSN 2409-3351, 2024, vol. 12, no. 24, pp. 75-91.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF834.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. SAMOILIKOVA, Anastasiia et al. Effect of Education on Ease of Doing Business in Conditions of Innovation Development: Factor Analysis and Multiple Regression. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2023, vol. 14, no. 2, pp. 208-217. 0122U000772, 0122U000780, VEGA 1/0638/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF920.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.