Výsledky vyhľadávania
- SADVAKASSOVA, Aigul - SERIK, Meryert - KULTAN, Jaroslav. Using Cloud Technologies As a Tool in Organizing the Education Process. Aut. Jaroslav Kultan. In International Conference of Central-Bohemia-University (CBUIC) - Innovations in Science and Education. CBU International Conference on Innovations in Science and Education. - Prague, Czech Republic : ISE Research Institute, March 22-24, 2017. ISBN 978-80-88042-08-2, pp. 799-801.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 195.6 KB verejne dostupné - BURGER, Ivan. Kríza a programy vzdelávania v podnikoch. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2008. ISSN 1335-1729, 4/2008, roč. 13, zoš. 51, s. 26-33.
- BURGER, Ivan. Potrebujete vzdelávanie hodnotiť alebo zlepšovať? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2013. ISSN 1335-1729, 3/2013, roč. 18, zoš. 70, s. 32-34.
- BURGER, Ivan. Vzdelávanie: ako zabezpečiť jeho efektívnosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2010. ISSN 1335-1729, 3/2010, roč. 15, zoš. 58, s. 25-30.
- BURGER, Ivan. Manažment po kríze: čo treba robiť inak ? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 3/2009, roč. 14, zoš. 54, s. 22-31.
- BURGER, Ivan. Pomáha vzdelávanie vyťažiť maximum z ľudí? Ako to funguje a prečo to hapruje. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2008. ISSN 1335-1729, 3/2008, roč. 13, zoš. 50, s. 14-20.
- BAIMAKHANOVA, A. B. - KULTAN, Jaroslav - RAKHIMZHANOVA, L. B. Training of Future Doctors in Computer Modeling. In R&E source : Open Online Journal for Research and Education. - Baden : Redaktion R&E-SOURCE. ISSN 2313-1640, 2025, vol. 12, special issue no. 1, pp. 23-28.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 278.9 KB verejne dostupné - Pathways to Professionalism in English Language Teaching : Reflection and Innovation. 1st Edition. Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2025. [219 s.]. ISBN 978-1-0364-4087-9.
- LUKIĆ, Petar - ŽEŽELJ, Iris. Surprising Similarities in Cognitive Footprint of Scientism and Irrational Beliefs. In Studia Psychologica : An International Journal for Research and Theory in Psychology. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology, 2025. ISSN 0039-3320, 2025, vol. 67, no. 1, s. 69-86.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 575.7 KB dostupné po prihlásení - PETLÁK, Erich. Zásady podporujúce efektívnosť vyučovania. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 2, s. 5-7.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 238.1 KB dostupné po prihlásení