Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3339  
Vaša otázka: Heslá = "zákazníci"
  1. BURGER, Ivan. Podniková kultúra ako produkt. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 4/2007, roč. 12, zoš. 47, s. 2-6.
    článok

    článok

  2. Insourcing-náhrada za outsourcing? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 3/2007, roč. 12, zoš. 46, s. 15-16.
    článok

    článok

  3. BURGER, Ivan. Podniková kultúra: D-S verzus I-C. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 3/2007, roč. 12, zoš. 46, s. 18-23.
    článok

    článok

  4. REHÁKOVÁ, Helena. Procesy priamo ovplyvňujú výkonnosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2005. ISSN 1335-1729, 3/2005, roč. 10, zoš. 38, s. 26-30.
    článok

    článok

  5. PÚČEK, Ľubomír. Ako obstarávať projekty s agilným vývojom softvéru. In Verejné obstarávanie - právo a prax : odborný dvojmesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1339-5963, 2024, roč. 11, č. 1, s. 26-32.
    článok

    článok

  6. HLAVA, Tomáš. Jak na efektivní testování. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2024. ISSN 1212-4273, 2024, roč. 31, č. 1, s. 24-25.
    článok

    článok

  7. BRUMĂ, Ioan-Sebastian et al. Does the Payment Method Matter in Online Shopping Behaviour? Study on the Romanian Market of Vegetables during the Pandemic Crisis. In Agricultural Economics : An international open access peer-reviewed journal published by the Czech Academy of Agricultural Sciences and financed by the Ministry of Agriculture of the Czech Republic. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2024. ISSN 0139-570X, 2024, vol. 70, no. 1, pp. 34-47.
    článok

    článok

  8. KORCSMÁROS, Enikö et al. The Impact of the Coronavirus Pandemic on SMEs in Term of Customer Centricity in Slovakia and Hungary. - Registrovaný: Scopus. In Data-Centric Business and Applications : Advancements in Information and Knowledge Management. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2024. ISBN 978-3-031-62213-7, pp. 163-180.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF382.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. BARTHELT, Tobias. Relationship Management in Sales - Presentation of a Model With Which Sales Employees Can Build Interpersonal Relationships With Customers. In International Journal of Management Science and Business Administration. - Zagreb : Inovatus Usluge. ISSN 1849-5664, 2024, vol. 10, no. 5, pp. 44-65. CE0100090 (50%), CE0200602 (50%).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. VEČEŘOVÁ, Veronika. Které faktory budují zákaznickou věrnost v e-commerce? In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 12-13.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.