Výsledky vyhľadávania

  1. BURGER, Ivan. Podniková kultúra ako produkt. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2007. ISSN 1335-1729, 4/2007, roč. 12, zoš. 47, s. 2-6.
    článok

    článok

  2. BURGER, Ivan. Podniková kultúra: D-S verzus I-C. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 3/2007, roč. 12, zoš. 46, s. 18-23.
    článok

    článok

  3. Insourcing-náhrada za outsourcing? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 3/2007, roč. 12, zoš. 46, s. 15-16.
    článok

    článok

  4. REHÁKOVÁ, Helena. Procesy priamo ovplyvňujú výkonnosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2005. ISSN 1335-1729, 3/2005, roč. 10, zoš. 38, s. 26-30.
    článok

    článok

  5. Roboty musia vedieť, kde je ich miesto. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 1, s. 10.
    článok

    článok

  6. ŠAMBRONSKÁ, Kristína - MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Povesti a legendy ako sekundárny determinant rozvoja regiónu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836, 2020, roč. 11, č. 1, s. 68-76.
    článok

    článok

  7. MIŠÍK, Martin. Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 1, s. 58-59.
    článok

    článok

  8. JINCHARADZE, Tristan. Evaluation of the Role of Development Strategy in Growth of Operating Profit On the Example of Semi-Finished Food Production Enterprise. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, February, vol. 16, no. Special, (2020.
    článok

    článok

  9. NOVÁK, Vít. Motivace týmů na dálku je klíčový úkol. In Moderní řízení. - Praha : Economia, 2020. ISSN 0026-8720, 2020, roč. 55, č. 3, s. 58-89.
    článok

    článok

  10. Zmyslový marketing. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2020. ISSN 1337-0545, 2020, roč. 14, č. jar, s. 64-65.
    článok

    článok