Výsledky vyhľadávania

  1. BURGER, Ivan. Podniková kultúra ako produkt. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava ; Bratislava : IBIS partner : Združenie pre riadenie a rozvoj ľudských zdrojov, 2007. ISSN 1335-1729, 4/2007, roč. 12, zoš. 47, s. 2-6.
    článok

    článok

  2. BURGER, Ivan. Podniková kultúra: D-S verzus I-C. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 3/2007, roč. 12, zoš. 46, s. 18-23.
    článok

    článok

  3. Insourcing-náhrada za outsourcing? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 3/2007, roč. 12, zoš. 46, s. 15-16.
    článok

    článok

  4. REHÁKOVÁ, Helena. Procesy priamo ovplyvňujú výkonnosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2005. ISSN 1335-1729, 3/2005, roč. 10, zoš. 38, s. 26-30.
    článok

    článok

  5. Roboty musia vedieť, kde je ich miesto. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 1, s. 10.
    článok

    článok

  6. ŠAMBRONSKÁ, Kristína - MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Povesti a legendy ako sekundárny determinant rozvoja regiónu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836, 2020, roč. 11, č. 1, s. 68-76.
    článok

    článok

  7. On-line identita zákazníka. Kterou technologii pro její přejímaní zvolit? In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2020. ISSN 1212-4273, 2020, roč. 27, č. 6, s. 20-21.
    článok

    článok

  8. Zmyslový marketing. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2020. ISSN 1337-0545, 2020, roč. 14, č. jar, s. 64-65.
    článok

    článok

  9. PUPIŠOVÁ, Iveta. Hotelová etiketa. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2020. ISSN 1337-0545, 2020, roč. 14, č. jar, s. 48-50.
    článok

    článok

  10. HOSSEINIFARD, Seyedmohammad et al. Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 16, pp. 244-254.
    článok

    článok