Výsledky vyhľadávania
- BURGER, Ivan. Podniková kultúra ako produkt. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 4/2007, roč. 12, zoš. 47, s. 2-6.
- Insourcing-náhrada za outsourcing? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 3/2007, roč. 12, zoš. 46, s. 15-16.
- BURGER, Ivan. Podniková kultúra: D-S verzus I-C. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 3/2007, roč. 12, zoš. 46, s. 18-23.
- REHÁKOVÁ, Helena. Procesy priamo ovplyvňujú výkonnosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2005. ISSN 1335-1729, 3/2005, roč. 10, zoš. 38, s. 26-30.
- ŽIAK, Filip. Strengthening Brand Awareness As a Determinant of Consumer Loyalty. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 110-119. VEGA 1/0392/2023.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 806.8 KB dostupné po prihlásení - BOUKHAOUA, Asma - HABBACHE, Fares - ZEROUATI, Maouahib. The Adoption of Relationship Marketing in Rated Hotels: An Importance-Performance Analysis in Setif, Algeria. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944, 2025, roč. 20, č. 1, s. 33-53.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 283.1 KB dostupné po prihlásení - LENICKÁ, Barbara. The Use of Artificial Intelligence in Marketing Communication of Companies. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 39-54. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.1 MB dostupné po prihlásení - RENNER, Manfred - GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Theorie und Praxis des Offline-Marketings in der Heilpraktikerpraxis. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 90-113. VEGA 1/0109/24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 474.1 KB dostupné po prihlásení - ŽLEBEK, Roman - REMEŇOVÁ, Katarína. Racionálne rozhodovanie v hodnotovo orientovanom prístupe k cenotvorbe. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 82-89.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 345.8 KB dostupné po prihlásení - KOVÁŘÍKOVÁ, Viktorie - DZILSKÁ, Zuzana - POLLÁK, František. Effective Marketing Mix of a Manufacturing Company in the Context of Sustainability and Competitiveness. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2025. ISSN 1338-7944, 2025, roč. 20, č. 1, s. 19-32. VEGA 1/0110/24, IGMP I-25-103-00.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 178 KB dostupné po prihlásení