Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 396  
Vaša otázka: Heslá = "značky výrobné"
  1. BÓDY, Glória. Instruments for Nation Branding Measurement in the Conditions of Slovakia. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 47-58.
    článok

    článok

  2. ADLEROVÁ, Eva. Obranné a sériové ochranné známky v zemích anglo-americké a smíšené právní tradice. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2021. ISSN 1339-5564, 2021, roč. 25, č. 3-4, s. 18-24.
    článok

    článok

  3. STEC, Andrej. Niekoľko postrehov z praxe vzhľadom na koexistenciu európskeho režimu ochranných známok a režimov na úrovni členských štátov EÚ a Beneluxu. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2021. ISSN 1339-5564, 2021, roč. 25, č. 3-4, s. 25-34.
    článok

    článok

  4. WANG, Huiyao - MIAO, Lu. The Globalization of Chinese Enterprises : Trends and Characteristics. Singapore : Springer, 2020. 132 s. The Chinese Enterprise Globalization Series. ISBN 978-981-15-4645-7. ISSN 2524-5929. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. BLECHOVÁ, Eva. Jak principy Toyoty dobyly svět. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 9, s. 22-25.
    článok

    článok

  6. MATZ, Jozef. Z nuly medzi elitu trailového sveta - Inov 8 útočí s revolučným grafénom. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 5-6, s. 14-15.
    článok

    článok

  7. Geis zaisťuje logistiku pre tri prestížne módne značky. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 11, s. 41-41.
    článok

    článok

  8. JAKOB, Christopher B. The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands. In Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. - Praha : Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, 2020. ISSN 2570-7434, 2020, vol. 10, no. 2, pp. 57-70.
    článok

    článok

  9. HOJDIK, Vladimír. Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 3, s. 85-91 online. VEGA č. 1/0876/17.
    článok

    článok

  10. PARR, Russell L. Intellectual Property : Valuation, Exploitation, and Infringement Damages. 5th Edition. Hoboken : John Wiley & Sons, 2018. 651 s. ISBN 9781119356219. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.