Výsledky vyhľadávania

  1. BLECHOVÁ, Eva. Jak principy Toyoty dobyly svět. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 9, s. 22-25.
    článok

    článok

  2. MATZ, Jozef. Z nuly medzi elitu trailového sveta - Inov 8 útočí s revolučným grafénom. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 5-6, s. 14-15.
    článok

    článok

  3. WANG, Huiyao - MIAO, Lu. The Globalization of Chinese Enterprises : Trends and Characteristics. Singapore : Springer, 2020. 132 s. The Chinese Enterprise Globalization Series. ISBN 978-981-15-4645-7. ISSN 2524-5929. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. LUKIANENKO, Liubov - SHELEST, Viktoria. Trademark as an Asset in International Business. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2018. ISSN 1339-2751, 2018, roč. 16, č. 4, s. 390-406.
    článok

    článok

  5. PARR, Russell L. Intellectual Property : Valuation, Exploitation, and Infringement Damages. 5th Edition. Hoboken : John Wiley & Sons, 2018. 651 s. ISBN 9781119356219. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. HOJDIK, Vladimír. Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 3, s. 85-91 online. VEGA č. 1/0876/17.
    článok

    článok

  7. HALASOVÁ, Henrieta. Staráme sa o kávu aj o ľudí. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 1, s. 18-20.
    článok

    článok

  8. PATKOVÁ, Jana. Inspirace: Brand zaměstnavatele pomáha náboru. In HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést i sami sebe. - Praha : People management forum, 2016. ISSN 1212-690X, 2016, č. 11, s. 18-19.
    článok

    článok

  9. KRIŽAN, Martin - DEÁKOVÁ, Stanislava. Úskalia úspešnej značky. In Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4335-4, s. 85-91 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. Trade in counterfeit and pirated goods : mapping the economic impact. Paris : OECD ; Alicante : European Union Intellectual Property Office, 2016. 135 s. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/governance/trade-in-counterfeit-and-pirated-goods_9789264252653-en> ISBN 978-92-64-25264-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]