Výsledky vyhľadávania
- Z galérie tvorcov : rozhovor s Ing. Martinou Dudovou, PhD., zakladateľkou kozmetickej značky Kvitok®. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2023. ISSN 1339-5564, 2023, roč. 27, č. 2, s. 58-61.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB verejne dostupné - BÓDY, Glória. Instruments for Nation Branding Measurement in the Conditions of Slovakia. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 47-58.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 535.3 KB dostupné po prihlásení - STEC, Andrej. Niekoľko postrehov z praxe vzhľadom na koexistenciu európskeho režimu ochranných známok a režimov na úrovni členských štátov EÚ a Beneluxu. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2021. ISSN 1339-5564, 2021, roč. 25, č. 3-4, s. 25-34.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 416.8 KB verejne dostupné - ADLEROVÁ, Eva. Obranné a sériové ochranné známky v zemích anglo-americké a smíšené právní tradice. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2021. ISSN 1339-5564, 2021, roč. 25, č. 3-4, s. 18-24.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 852.7 KB verejne dostupné - BLECHOVÁ, Eva. Jak principy Toyoty dobyly svět. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 9, s. 22-25.
- MATZ, Jozef. Z nuly medzi elitu trailového sveta - Inov 8 útočí s revolučným grafénom. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433, 2020, roč. 12, č. 5-6, s. 14-15.
- JAKOB, Christopher B. The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands. In Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. - Praha : Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, 2020. ISSN 2570-7434, 2020, vol. 10, no. 2, pp. 57-70.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 694.8 KB verejne dostupné - Geis zaisťuje logistiku pre tri prestížne módne značky. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 11, s. 41-41.
- WANG, Huiyao - MIAO, Lu. The Globalization of Chinese Enterprises : Trends and Characteristics. Singapore : Springer, 2020. 132 s. The Chinese Enterprise Globalization Series. ISBN 978-981-15-4645-7. ISSN 2524-5929. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- LUKIANENKO, Liubov - SHELEST, Viktoria. Trademark as an Asset in International Business. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2018. ISSN 1339-2751, 2018, roč. 16, č. 4, s. 390-406.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 158.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení