Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 866  
Vaša otázka: Heslá = "zodpovednosť spoločenská"
  1. RUSKO, Ivan. CEO verzus HR manažér : implementácia firemnej stratégie na rozdielnych úrovniach. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 4/2015, roč. 20, zoš. 79, s. 26-27.
    článok

    článok

  2. RESHETNIKOVA, Iryna et al. The Importance of the Deposit-return System of Packaging in the Circular Economy System: Slovak Innovation Experience for Ukraine. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2025, vol. 16, no. 1, pp. 1-14. VEGA 1/0450/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF620.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. TÓTHOVÁ, Veronika - ŠEBOVÁ, Miriam. Examining Climate Change Awareness and Climate-friendly Activities of Urban Residents: A Case Study in Košice. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609, 2024, roč. 27, č. 1, s. 24-39.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF788.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. VARGOVÁ, Ľubica. Rozšírená zodpovednosť výrobcov na textil v Holamdsku a Maďarsku. In Odpady : minimalizácia, zhodnocovanie a zneškodňovanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1335-7808, 2024, roč. 24, č. 5, s. 5-7.
    článok

    článok

  5. Odpad podľa prieskumu triedi 97 percent Slovákov. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2024. ISSN 1335-2008, 2024, roč. 29, č. 5, s. 24.
    článok

    článok

  6. ČERNÁ, Viera. Firemní dárky 2024, aneb 3D reklama dnes. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 3, s. 18-19.
    článok

    článok

  7. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 82-89. KEGA 040EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z potravinárskeho sektora. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISBN 978-80-87952-41-2, s. 73-81. KEGA 040EU-4/2024.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. KHÚLOVÁ, Lucia - DONOVALOVÁ, Alena. Ethics and Social Responsibility As Tools to Mitigate the Risks of Phantom Carriers in International Trade. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 164-172. VEGA 1/0102/24.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené403 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Current Challenges in Management of Luxury Brands. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 216-223. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené332.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.