Výsledky vyhľadávania

  1. HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Analýza ľudových rozprávok z hľadiska kultúrnych hodnôt. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 36-49 online.
    článok

    článok

  2. BLÁHOVÁ, Mária. Intercultural Communication – Its Role in the Modern Globalised Environment. In Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy = International Electronic Journal Focused on Foreign Languages, Politology and International Relations. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2020. ISSN 2454-0145, 2020, vol. 12, no. 1, s. 7-14.
    článok

    článok

  3. Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu [elektronický zdroj]. - Registrovaný: Erihplus, Spracovaný v EKO-INDEX. Jihlava : Vysoká škola polytechnická. 3x ročne. Dostupné na : <https://www.studiaturistica.cz/> ISSN 1804-252X.
    elektronický časopis

    elektronický časopis

  4. HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Kultúrne korene rodovej nerovnosti. - Registrovaný: Web of Science. In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie V.. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie V. : zborník príspevkov z 5. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie = Proceedings of the 5th International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-225-4743-7, s. 101-114.
    článok

    článok

  5. WILSON, Bart J. The Property Species : Mine, Yours, and the Human Mind. New York : Oxford University Press, 2020. ISBN 978-0-19-093679-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. RAPACZ, Andrzej. Kulinársky cestovný ruch: prípadová štúdia Dolného Sliezska. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 0139-8660, 2019, roč. 52, č. 1, s. 4-13.
    článok

    článok

  7. VOKOUNOVÁ, Dana. Nákupné štýly mladej generácie. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 1, s. 34-41. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  8. SMOLKA, Samuel. Charakteristika generácií slovenských spotrebiteľov. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 1, s. 2-11.
    článok

    článok

  9. MURGAŠ, František. Can Easterlin’s paradox be Applied to the Development of Satisfaction with Life or does the Explanation Lie in Cultural Geographical Characteristics? In Geografický časopis : [vedecký časopis]. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2019. ISSN 0016-7193, 2019, roč. 71, č. 1, s. 3-14.
    článok

    článok

  10. LITOMERICKÝ, Juraj. Možnosti interpretácie európskych tradícií v cestovnom ruchu. In Budoucnost Evropské unie - mezi vizemi a realitou. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2019. ISBN 978-80-7556-044-5, s. 38-47.
    článok

    článok