Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: "0230179" ALEBO "0235182" ALEBO "0238000"
  1. SVITAČOVÁ, Eva - KLIMKOVÁ, Andrea. Aktuálne úlohy podnikateľskej etiky v novom globálnom prostredí. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2017. ISSN 1335-5864, 2017, roč. 28, č. 1, s. 42-55.
    článok

    článok

  2. BLANÁR, František. Eurostudent : ciele a zameranie medzinárodného výskumného projektu. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2017. ISSN 1335-5864, 2017, roč. 28, č. 2, s. 3-17.
    článok

    článok

  3. STREČKO, Vladimír. Zrod a vývoj vyššej matematiky. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2017. ISSN 1335-5864, 2017, roč. 28, č. 1, s. 19-41.
    článok

    článok

  4. KOLLÁR, Roman. Analýza príjmov denných študentov vysokých škôl na Slovensku. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2017. ISSN 1335-5864, 2017, roč. 28, č. 3, s. 15-30.
    článok

    článok

  5. REŠETOVÁ, Kvetoslava. Sledovanie uplatnenia absolventa v praxi. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2017. ISSN 1335-5864, 2017, roč. 28, č. 3, s. 40-51.
    článok

    článok

  6. BLANÁR, František. Nezamestnanosť absolventov slovenských vysokých škôl v roku 2016. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2017. ISSN 1335-5864, 2017, roč. 28, č. 3, s. 52-66.
    článok

    článok

  7. FUSEKOVÁ, Mária. Vzdelanostná úroveň obyvateľov štátov OECD. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2017. ISSN 1335-5864, 2017, roč. 28, č. 2, s. 43-48.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.