Výsledky vyhľadávania
- NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 85-88 online.
- NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Hodnotný obsah – inovatívny marketingový nástroj. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 89-92 online.
- JURÍK, Lukáš - SAKÁL, Peter. Koncepty podporujúce udržateľný rozvoj v priemyselných podnikoch na Slovensku. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 40-45.
- NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 5-8 online.
- DANKOVÁ, Lenka - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Digitálna ekonomika a digitálna transformácia. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 33-37.
- KÁDÁROVÁ, Jaroslava - KOBULNICKÝ, Ján - DEMEČKO, Michal. Identifikácia a segmentácia zákazníkov. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 30-32.
- MALEGA, Peter - ŠTOBER, Martin. Možnosti zlepšenia činnosti podniku využitím reinžinieringu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 38-44.
- GAJDOŠ, Jozef. Výskum spotrebiteľského etnocentrizmu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 56-59 online.