Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: "0240051" ALEBO "0237439"
  1. JURÍK, Lukáš - SAKÁL, Peter. Koncepty podporujúce udržateľný rozvoj v priemyselných podnikoch na Slovensku. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 40-45.
    článok

    článok

  2. KÁDÁROVÁ, Jaroslava - KOBULNICKÝ, Ján - DEMEČKO, Michal. Identifikácia a segmentácia zákazníkov. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 30-32.
    článok

    článok

  3. MALEGA, Peter - ŠTOBER, Martin. Možnosti zlepšenia činnosti podniku využitím reinžinieringu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 38-44.
    článok

    článok

  4. NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 85-88 online.
    článok

    článok

  5. NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Hodnotný obsah – inovatívny marketingový nástroj. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 89-92 online.
    článok

    článok

  6. NAŠČÁKOVÁ, Jana - DANKOVÁ, Lenka. Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 35, s. 5-8 online.
    článok

    článok

  7. DANKOVÁ, Lenka - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Digitálna ekonomika a digitálna transformácia. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 33-37.
    článok

    článok

  8. GAJDOŠ, Jozef. Výskum spotrebiteľského etnocentrizmu. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094, 2017, č. 36, s. 56-59 online.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.