Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Informačné systémy marketingu"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - VAŠKOVÁ, Linda. Informačné systémy marketingu : IKT v integrovanom marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Peter Murár. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 295 s. [19,19 AH]. ISBN 978-80-225-4514-3. [Počet ex. : 15, z toho voľných 10, prezenčne 3]
  2. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 265 s. [13,25 AH]. ISBN 978-80-225-4062-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  3. KOPANIČOVÁ, Janka. [Informačné systémy marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 32, s. 633-634. Recenzia na: Informačné systémy marketingu / Andrej Miklošík ; recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. - ISBN 978-80-225-4062-9.
    článok

    článok

  4. GAJDOŠ, Jozef. [Informačné systémy marketingu]. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137, 2015, roč. 11, č. 3, s. 32 online. Recenzia na: Informačné systémy marketingu / Andrej Miklošík ; recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. - ISBN 978-80-225-4062-9.
    článok

    článok

  5. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : technológie pre interaktívny marketing. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 268 s. [16,58 AH]. ISBN 978-80-225-3832-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  6. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu v praktických príkladoch. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 282 s. [12,59 AH]. ISBN 978-80-225-4032-2. [Počet ex. : 14, z toho voľných 10, prezenčne 4]
  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. [Informačné systémy marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 148-150. Recenzia na: Informačné systémy marketingu : praktikum / Andrej Miklošík, Eva Hvizdová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3478-9.
    článok

    článok

  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. [Informačné systémy marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 18, s. 155-156. Recenzia na: Informačné systémy marketingu / Andrej Miklošík. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3276-1.
    článok

    článok

  9. MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Informačné systémy marketingu : praktikum. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 239 s. [13,339 AH]. ISBN 978-80-225-3478-9. [Počet ex. : 27, z toho voľných 23, prezenčne 4]
  10. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16,377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.