Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing terytorialny"
  1. KITA, Jaroslav. [Marketing terytorialny]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 313-316. Recenzia na: Marketing terytorialny / Sromnik, A. - Varšava : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010.
    článok

    článok

  2. VIESTOVÁ, Kristína. [Marketing terytorialny (miasto i region na rynku]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2008. ISSN 0323-262X, 2008, roč. 37, č. 1, s. 146-147. Recenzia na: Marketing terytorialny : (Miasto i region na rynku) / Szromnik. A. - Kraków, Polsko : Wolters Kluwer Business, 2007.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.