Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov"
  1. VACHOVÁ, Hana. Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2015. 61 s.
    kniha

    kniha

  2. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 468-477 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.