Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 30  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Business communication"
  1. GUFFEY, Mary Ellen - LOEWY, Dana. Essentials of Business Communication. 11th Edition. Boston : CENGAGE, 2019. 482 s. ISBN 978-1-337-38649-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  2. HRDLIČKOVÁ, Zuzana - RUSIŇÁKOVÁ, Jarmila - MAIEROVÁ, Eva. Economic Concepts and Idioms in English Business Communication. Recenzenti: Magdaléna Bilá, Helena Šajgalíková. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019. 212 s. KEGA 015EU-4/2017. ISBN 978-80-7556-060-5. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  3. RUSIŇÁKOVÁ, Jarmila. English Idiomatic Expressions in Business Communication. In Molodëž` i nauka: slovo, tekst, ličnosť. Meždunarodnaja molodëžnaja naučno-praktičeskaja konferencija. Molodëž` i nauka: slovo, tekst, ličnosť : materialy IV Meždunarodnoj molodëžnoj naučno-praktičeskoj konferencii, 17.-18 maja 2018 goda, Uľjanovsk. - Uľjanovsk : UlGPU im. I. N. Uľjanova, 2018. ISBN 978-5-86045-982-3, s. 58-65. KEGA 015EU-4/2017.
    článok

    článok

  4. HRDLIČKOVÁ, Zuzana. Promoting Media, Information and Reading Literacy Through a Business Communication E-Course. - Registrovaný: Web of Science. In DisCo 2018: Overcoming the Challenges and Barriers in Open Education. International Conference. DisCo 2018: Overcoming the Challenges and Barriers in Open Education : Proceedings of the 13th International Conference, Microsoft Prague, June 25 - 26, 2018 (Prague, Czech Republic). - Prague : Centre for Higher Education Studies, 2018. ISBN 978-80-86302-83-6, pp. 178-198 online. KEGA 015EU-4/2017.
    článok

    článok

  5. NEWMAN, Amy. Business communication : in person, in print, online. 10th ed. Boston : Cengage Learning, 2016. xix, 505 s. ISBN 978-1-305-50064-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. RENTZ, Kathryn - LENTZ, Paula. Business Communication. 3rd Edition. New York : McGraw-Hill Education, 2015. 347 s. ISBN 978-0-07-340322-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. DUGAS, Jaroslav et al. Business Communication Systems. Reviewers: Radoslav Delina, František Sudzina. 1st ed. Brusel : EuroScientia, 2015. 168 s. [14 AH]. Economics and Management. VEGA 1/0562/14. ISBN 978-90-822990-0-7. 1/0562/14, VEGA, Vplyv využívania nástrojov Business Intelligence na výkonnosť podnikov.
  8. URBANČÍKOVÁ, Kristína - BRIČOVÁ, Zuzana. The art of business communication or speaking successfully on your feet. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód III : zborník príspevkov z III. medzinárodnej vedeckej konferencie : 12.-13.4.2012, Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, Katedra hospodárskej informatiky a matematiky, 2012. ISBN 978-80-225-3440-6, s. 65-70.
    článok

    článok

  9. THILL, John V. - BOVÉE, Courtland L. Excellence in Business Communication. 6th Edition. Upper Saddle River : Pearson/Prentice Hall, 2005. xxv, 546 s. ISBN 0-13-127321-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. CHANEY, Lillian H. - MARTIN, Jeanette S. Intercultural business communication. 3. ed. Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall, 2004. 285 s. ISBN 0-13-141930-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.