Výsledky vyhľadávania
- MLČOCHOVÁ, Zuzana. Celoživotné vzdelávanie ako faktor rozvoja ľudského kapitálu : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Martincová. Bratislava, 2020. 56 s.
- TICHÁ, Simona. Celoživotné vzdelávanie učiteľov a kreditový systém v Slovenskej republike : bakalárska práca. Školiteľ: Simona Polonyová. Bratislava, 2020. 52 s.
- MATULČÍKOVÁ, Marta. Kariérne poradenské služby a celoživotné vzdelávanie. In Manažment kariéry a vzdelávania. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4623-2, s. 98-138 [2 AH].
- TICHÝ, Miroslav. Celoživotné vzdelávanie. In Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2018. ISSN 1337-060X, 2018, roč. 13, č. 10, s. 19-22.
- TICHÝ, Miroslav. Celoživotné vzdelávanie. In Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2018. ISSN 1337-060X, 2018, roč. 13, č. 11-12, s. 19-21.
- FARKAŠOVÁ, Viera. Rast osobnosti človeka a celoživotné vzdelávanie. In Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2016. ISSN 1337-060X, 2016, roč. 11, č. 1, s. 69.
- SOJAKOVÁ, Zuzana - ŠTRANGFELDOVÁ, Jana - HRONEC, Štefan. Celoživotné vzdelávanie ako súčasť sociálno-ekonomického rozvoja. In Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4335-4, s. 19-24 CD-ROM.
- KRAHULCOVÁ, Jana. Celoživotné vzdelávanie v SR a vo vybranej krajine EÚ : diplomová práca. Školiteľ: Stanislav Konečný. Bratislava, 2015. 71 s.
- ORBÁNOVÁ, Darina. Ľudský kapitál a celoživotné vzdelávanie. In Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4110-7, s. 139-142 CD-ROM.
- DZUROVÁ, Mária. Celoživotné vzdelávanie spotrebiteľa. In Gramotnosť spotrebiteľov a spotrebiteľská politika : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4164-0, s. 28-36 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.