Výsledky vyhľadávania
- MURIN, Viliam. Úspešný Content Marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 78-86. I-23-105-00.
- DERENINOVÁ, Nikola. Content marketing ako nástroj pre zvyšovanie výkonnosti organizácie : diplomová práca. Školiteľ: Lenka Štofová. Košice, 2021. 80 s.
- POLÁKOVÁ, Terézia. Content marketing a jeho aplikácia na slovenskú značku : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Bednár. Bratislava, 2021. 68 s.
- ŠTOFOVÁ, Lenka - BLAŠČÁK, Pavel. Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku. In Quality and Leading Innovation. International Scientific Conference. Quality and Leading Innovation V. : International Scientific Conference. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2019. ISBN 978-80-225-4672-0, s. 43-57 CDrom.
- DANIŠOVÁ, Marcela. Zrejme robíte content marketing podľa starých pravidiel! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 3, s. 68-70.
- ŠTETKA, Peter. Content marketing ako priorita online marketingu. Bratislava, 2015. [1,38 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/21/content-marketing-ako-priorita-online-marketingu/>
- KALAŠOVÁ, Jana. Content marketing. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014. ISSN 1339-2433, 2014, roč. 6, č. 9, s. 16-17.
- CHOCHOLÁKOVÁ, Anna. Content marketing – marketingová výzva pre rok 2014. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 64-69.
- GUNELIUS, Susan. Content Marketing For Dummies. [Hoboken] : Wiley, 2011. e-kniha [346 s.].