Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Content marketing"
  1. MURIN, Viliam. Úspešný Content Marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 78-86. I-23-105-00.
    článok

    článok

  2. DERENINOVÁ, Nikola. Content marketing ako nástroj pre zvyšovanie výkonnosti organizácie : diplomová práca. Školiteľ: Lenka Štofová. Košice, 2021. 80 s.
    kniha

    kniha

  3. POLÁKOVÁ, Terézia. Content marketing a jeho aplikácia na slovenskú značku : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Bednár. Bratislava, 2021. 68 s.
    kniha

    kniha

  4. ŠTOFOVÁ, Lenka - BLAŠČÁK, Pavel. Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku. In Quality and Leading Innovation. International Scientific Conference. Quality and Leading Innovation V. : International Scientific Conference. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2019. ISBN 978-80-225-4672-0, s. 43-57 CDrom.
    článok

    článok

  5. DANIŠOVÁ, Marcela. Zrejme robíte content marketing podľa starých pravidiel! In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 3, s. 68-70.
    článok

    článok

  6. ŠTETKA, Peter. Content marketing ako priorita online marketingu. Bratislava, 2015. [1,38 NS]. I-15-102-00, VEGA 1/0546/15. Dostupné na : <https://peterstetka.wordpress.com/2015/10/21/content-marketing-ako-priorita-online-marketingu/>
  7. KALAŠOVÁ, Jana. Content marketing. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014. ISSN 1339-2433, 2014, roč. 6, č. 9, s. 16-17.
    článok

    článok

  8. CHOCHOLÁKOVÁ, Anna. Content marketingmarketingová výzva pre rok 2014. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 64-69.
    článok

    článok

  9. GUNELIUS, Susan. Content Marketing For Dummies. [Hoboken] : Wiley, 2011. e-kniha [346 s.].
    elektronická kniha

    elektronická kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.