Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti"
  1. TRENČIANSKY, Otto - LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti. In LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. - Bratislava ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2283-X, s. 72-76.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM ; Bratislava, 2006. 81 s. VEGA 1/1231/04. ISBN 80-225-2291-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. Dagmar Lesáková a kolektív. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM ; Bratislava, 2006. 76 s. VEGA 1/1231/04. ISBN 80-225-2283-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti. In Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR : medzinárodná vedecká konferencia. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2110-8, s. 228-230.
    článok

    článok

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti. In Liberecké ekonomické fórum : Sborník abstraktů. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2005. ISBN 80-7083-953-8, s. 345-348.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.