Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Digitálna značka"
  1. SZIVÓSOVÁ, Mária. Internetový produkt a brand digital - digitálna značka. In AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 15. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 25. október 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3770-4, s. 1-17 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. ADAMSON, Allen P. Digitálna značka. Bratislava : Eastone Books, 2011. 200 s. ISBN 978-80-8109-192-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.