Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Hlavný názov = "ECR"
  1. GABRIŠ, Miloš - KREMEŇOVÁ, Monika. ECR II.- Účinky ECR na dostupnosť rýchloobrátkových tovarov. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 3, s. 37-49. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok

  2. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. ECR I. - Metóda ECR a jej význam pre tvorbu štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 3, s. 27-36. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok

  3. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Význam metódy ECR v oblasti systémovej spolupráce v distribučných systémoch. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6, s. 9-15.
    článok

    článok

  4. REHÁK, Róbert. ECR. In Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007. ISBN 978-80-225-2414-8, s. 168-172.
    článok

    článok

  5. MARZ, Oliver - SCHALK, Hermann - SKALA, Martin. SCM, CRM, ECR v teorii a praxi řízení. In Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. - Praha : Economia, 2006. ISSN 0026-8720, 2006, roč. 41, č. 11, s. 28-31.
    článok

    článok

  6. ORESKÝ, Milan. Možnosti a podmienky uplatnenia ECR (Efficient consumer response) a súvisiacich marketingových postupov a logistických metód vo výrobných a obchodných podnikoch. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 12-15.
    článok

    článok

  7. KLAPALOVÁ, Alena - STEHLÍK, Antonín. ECR na začátku nového milénia. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 80-84.
    článok

    článok

  8. ŠKAPA, Radoslav. ECR: Just-in-Time v obchodních firmách. In Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. ISBN 80-225-1583-3, s. 419-422.
    článok

    článok

  9. KUCHAŘ, Jaroslav. ECR je cesta, ako sa stať veľkým obchodníkom. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1998. ISSN 1335-2008, 1998, č. 3, s. 17.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.