Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Environmentálny marketing"
  1. RAČKO, Dávid. Environmentálny marketing : diplomová práca. Školiteľ: Mária Dzurová. Bratislava, 2021. 69 s.
    kniha

    kniha

  2. MIKOLAJČÍKOVÁ, Miroslava. Environmentálny marketing : diplomová práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2017. 76 s.
    kniha

    kniha

  3. MORAVČÍK, Zoltán. Environmentálny marketing ako konkurečná výhoda na trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Bednárová. Košice, 2015. 43 s.
    kniha

    kniha

  4. TOMKOVÁ, Lenka. Environmentálny marketing : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2014. 74 s.
    kniha

    kniha

  5. PATSCH, Martin. Environmentálny marketing : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2013. 68 s.
    kniha

    kniha

  6. KORAUŠ, Antonín. Environmentálny marketing. In Manažérstvo životného prostredia 2013. medzinárodná vedecká konferencia. Manažérstvo životného prostredia 2013 : zborník príspevkov z 13. medzinárodnej vedeckej konferencie: Bratislava, 18.-19. apríl 2013. - Žilina : STRIX, 2013. ISBN 978-80-89281-90-9, s. 31-34.
    článok

    článok

  7. JOCHMANN, Tomáš. Environmentálny marketing : diplomová práca. Školiteľ: Janka Pásztorová. Bratislava, 2012. 74 s.
    kniha

    kniha

  8. BALHAR, Vítězslav, Jr. Environmentálne technológie a environmentálny marketing podporujú trvalo udržateľný rozvoj. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1, s. 6-11.
    článok

    článok

  9. URBLÍKOVÁ, Daniela - ANDREJČÍKOVÁ, Mária. Spoločensky zodpovedný environmentálny marketing pre MSP. In SEMAFOR 2011 : zborník abstraktov : Košice, 6.-7. október 2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3262-4, s. 1.
    článok

    článok

  10. BALHAR, Vítězslav, Jr. Environmentálny marketing. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-7.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.