Výsledky vyhľadávania
- DUBCOVÁ, Gabriela. Etika podnikania : učebnica pre stredné školy. Recenzent/ka: Ľubomír Strieška, Andrea Miklánková. 1. vyd. Bratislava : Junior Achievement Slovensko, 2016. 166 s. [8,35 AH]. ISBN 978-80-89870-05-9.
- DUBCOVÁ, Gabriela. Etika podnikania : praktická príručka. Recenzentky Zuzana Joniaková, Veronika Soósová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 242 s. [15,40 AH]. ISBN 978-80-225-3864-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- HLEBA, Ľubomír. Etika podnikania na finančných trhoch : diplomová práca. Školiteľ: Ctibor Pilch. Bratislava, 2014. 77 s.
- KRAJANCOVÁ, Bibiána. Etika podnikania a spoločenská zodpovednosť firiem v kontexte najnovších podporných riešení : diplomová práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2011. 80 s.
- ŠULKOVÁ, Viera. Etika podnikania na finančnom trhu : bakalárska práca. Škol. Ctibor Pilch. Bratislava, 2009. 38 s.
- KRÁĽOVIČ, Jozef. Etika podnikania verzus agentské náklady v dividendovej politike. In Manažerská etika : ... inspirace pro 21. století ... - Hradec Králové : Občanské sdružení Etika podnikání a veřejné správy, 2007. ISBN 80-86771-23-7, s. 38-42.
- Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. Redakčné a zostavovateľské práce: Elena Šúbertová, Andrej Kovaľov, Slavka Šagátová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 311 s. ISBN 80-225-2199-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- MORONG, Stanislav. Etika podnikania v hotelierskom sektore. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. Vedecká konferencia. Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 258-262.
- PORVAZNÍK, Ján. Etika podnikania a jej súvislosť so vzdelávaním subjektov manažmentu. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X, s. 281-284.
- JEDLIČKA, Milan - ČAMBÁL, Miloš. Nástroje podpory predaja versus etika podnikania. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 10, s. 4-5 [slov. časť].