Výsledky vyhľadávania
- HROMNÍK, Martin. Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe mliečnych produktov : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Gajdoš. Košice, 2020. 58 s.
- GAJDOŠ, Jozef. Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 73-78 CD-ROM.
- VILČEKOVÁ, Lucia. Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 3, s. 53-59.
- DZIVÁKOVÁ, Mária. Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov : diplomová práca. Škol. Jozef Gajdoš. Košice, 2010. 88 s.