Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Euromarketing"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [169 s., 10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4208-1. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

    elektronická kniha

  2. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 169 s. [10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4196-1. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. ČIHOVSKÁ, Viera - KLIČKOVÁ, Šárka. Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu). In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 29-38 CD-ROM. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  4. CIBÁKOVÁ, Viera - ČIHOVSKÁ, Viera. Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market. - Registrovaný: Scopus. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2015. ISSN 1728-6239, 2015, no. 3-4, pp. 20-23 online.
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera - KLIČKOVÁ, Šárka. Euromarketing - Marketing Audit in Practice (Results of a Research). - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 37-45 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  6. CSÉRI, Peter. Euromarketing and the current demographic situation in the European Union. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 33-43 [CD-ROM].
    článok

    článok

  7. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Euromarketing - koncepcia pre malé a stredné podniky na jednotnom trhu EÚ. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 34-49. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  8. Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. Zostavili Peter Červenka, Ivan Hlavatý. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. CD-ROM [160 s.]. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-225-3310-2. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Euromarketing and Small and Medium-sized Enterprises. In Influence of socio-economic environment on the development of small and medium-sized enterprises : A series of monographs. - Lodz : Technical University of Lodz Press, 2011. ISBN 978-83-7283-397-6, s. 168-182.
    článok

    článok

  10. KRÁLIKOVÁ, Marta. Euromarketing : diplomová práca. Škol. Vítězslav Balhar. Bratislava, 2010. 94 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.