Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Geomarketing"
  1. SKLADANÁ, Adriana. Geomarketing : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2022. 64 s.
    kniha

    kniha

  2. MAROVTII, Oleksandra. Geomarketing v kontexte implantacie novej predajne : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2022. 67 s.
    kniha

    kniha

  3. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Geomarketing in Food Retail. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st edition. Kraków : Towarzystwo Slowaków w Polsce, 2018. 133 s. [6,65 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18. ISBN 978-83-8111-048-8. [Počet ex. : 32, z toho voľných 29, prezenčne 3]
  4. KASÁŠOVÁ, Monika. Geomarketing podniku : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2016. 66 s.
    kniha

    kniha

  5. KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 226-236.
    článok

    článok

  6. KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 59-71. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  7. KITA, Jaroslav. Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu. Recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 75 s. [4,26 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3706-3. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]
  8. KITA, Pavol - KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing ako nástroj modelovania a inovačného rozhodovania o implantácii maloobchodných jednotiek. In Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4, s. 135-145. VEGA 1/0039/11, KEGA 024EU-4/2012. 024EU-4/2012, KEGA, Modely marketingového rozhodovania.
    článok

    článok

  9. REHÁK, Róbert - SLEZÁKOVÁ, Miroslava. Geomarketing a jeho využitie v praxi. In MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6, [S. 1-19].
    článok

    článok

  10. SABAKOVÁ, Michaela. Geomarketing : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2012. 72 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.