Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 38  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Influencer"
  1. ZODLOVÁ, Slávka. Aplikačné možnosti influencer marketingu v podmienkach slovenského trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 56 s.
    kniha

    kniha

  2. FURDÍKOVÁ, Viktória. Influencer marketing a jeho pôsobenie na spotrebiteľské správanie vybraných generácií : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2023. 47 s.
    kniha

    kniha

  3. TKÁČIKOVÁ, Kristína. Influencer marketing v rámci konceptu udržateľného marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Chomová. Bratislava, 2022. 75 s.
    kniha

    kniha

  4. TAHAL, Radek - KARLÍČEK, Miroslav. Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 4, s. 22-23.
    článok

    článok

  5. KUDLOVÁ, Zuzana. Influencer marketing na Slovensku. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022. ISBN 978-80-225-4988-2, s. 38-42.
    článok

    článok

  6. MALAGA, Jana. Začať s influencer marketingom? In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise, vede a spoločnosti. - Bratislava : WTC-Macro Enviro, 2021. ISSN 1337-9798, 2021, roč. 13, č. Jar/Spring, s. 36.
    článok

    článok

  7. HOZÁKOVÁ, Kristína. Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2021. 53 s.
    kniha

    kniha

  8. VESELÉNYI, Richard. Posilnenie značky prostredníctvom influencer marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2021. 70 s.
    kniha

    kniha

  9. SPÁLOVÁ, Lucia - MIKULÁŠ, Peter - PÚCHOVSKÁ, Oľga. Attitudes Towards Different Influencer Categories – Exploration of Generation Z. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X, 2021, vol. 12, no. 1, pp. 44-60.
    článok

    článok

  10. TAHAL, Radek. Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622, 2021, roč. 31, č. 4, s. 12-13.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.