Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Inovácie marketingových a obchodných činností"
  1. DZUROVÁ, Mária. Inovácie marketingových a obchodných činností. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 19-27.
    článok

    článok

  2. ČIHOVSKÁ, Viera. [Recenzia vedeckého zborníka Inovácie marketingových a obchodných činností]. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 134-135. Recenzia na: Inovácie marketingových a obchodných činností (3) [elektronický zdroj] = Innovations of marketing and commerce activities (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava / Mária Dzurová a kol. ; zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2990-7.
    článok

    článok

  3. HRICIGA, Andrej. Internet ako nástroj inovácie marketingových a obchodných činností : dizertačná práca. Škol. Jozef Čimo. Bratislava, 2010. 107 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. Inovácie marketingových a obchodných činností (3). Mária Dzurová a kol. ; zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. CD-ROM. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2990-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  5. Inovácie marketingových a obchodných činností (2). Zostavili: Andrej Hriciga, Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 82 s. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2771-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. MARIAŠ, Miroslav - DZUROVÁ, Mária - ČIMO, Jozef. Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU. In Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732, Apríl 2008, roč. 1, č. 0, s. 103-109. VEGA 1/2639/05.
    článok

    článok

  7. MARIAŠ, Miroslav - DZUROVÁ, Mária - ČIMO, Jozef. Inovácie marketingových a obchodných činností. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 2, s. 57-67. VEGA č. 1/2639/05.
    článok

    článok

  8. Inovácie marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava. Zborník zostavili: Miroslav Mariaš, Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 78 s. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2599-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.