Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Inovácie v cestovnom ruchu"
  1. KUBIČKOVÁ, Viera - BENEŠOVÁ, Dana. Inovácie v cestovnom ruchu : prípadové štúdie. Recenzent: Michal Lukáč. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2023. 119 s. [5,58 AH]. KEGA 007EU-4/2020. ISBN 978-80-7556-117-6.
  2. JALČ, Matej. Environmentálne cielené inovácie v cestovnom ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Viera Kubičková. Bratislava, 2021. 78 s.
    kniha

    kniha

  3. ŠAMAJOVÁ, Ivana. Vzájomné pôsobenie technologickej a netechnologickej inovácie v cestovnom ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Viera Kubičková. Bratislava, 2018. 86 s.
    kniha

    kniha

  4. REVÁKOVÁ, Martina. Technologické inovácie v cestovnom ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Dana Benešová. Bratislava, 2017. 67 s.
    kniha

    kniha

  5. GAJDOŠÍKOVÁ, Zuzana. Inovácie v cestovnom ruchu. Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici., 2017. 95 s. ISBN 978-80-557-1230-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. PICHOVÁ, Ivana. Sociálne inovácie v cestovnom ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Viola Šuterová. Bratislava, 2016. 67 s.
    kniha

    kniha

  7. GÚČIK, Marián. Inovácie v cestovnom ruchu ako súčasť stratégie Európa 2020. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660, 2012, roč. 45, č. 2, s. 68-78.
    článok

    článok

  8. KUBIČKOVÁ, Viera. Inovácie v cestovnom ruchu. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 354-359.
    článok

    článok

  9. KUBIČKOVÁ, Viera. Inovácie v cestovnom ruchu ako fenomén konkurencieschopnosti. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 682-686. VEGA 1/0449/08.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.