Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Internetový marketing"
  1. BABINSKÁ, Dominika. Internetový marketing : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2021. 83 s.
    kniha

    kniha

  2. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno : Computer Press, 2020. 344 s. ISBN 978-80-251-5016-0. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. ŠEFČÍKOVÁ, Denisa. Internetový marketing v modernom koncepte marketingovej interakcie. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2019. Nové trendy v manažmente a marketingu 2019 : zborník abstraktov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4665-2, s. 29 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. ŠEFČÍKOVÁ, Denisa. Internetový marketing: propagácia prostredníctvom sociálnej siete. In Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224, 2018, roč. 8, č. 1, s. 119-124 online.
    článok

    článok

  5. MORAVČÍK, Zoltán. Nové trendy v marketingovej komunikácii (internetový marketing spoločnosti OnePlus Ltd.) : diplomová práca. Školiteľ: Vanda Lieskovská. Košice, 2017. 71 s.
    kniha

    kniha

  6. TAKÁCSOVÁ, Miriama. Internetový marketing vybraných slovenských výrobkov - súčasný stav a príležitosti : diplomová práca. Školiteľ: Attila Pólya. Bratislava, 2015. 79 s.
    kniha

    kniha

  7. SOTONIAKOVÁ, Katarína. Internetový marketing a reklama s využitím sociálnych sieti : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Szivósová. Bratislava, 2014. 33 s.
    kniha

    kniha

  8. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vydání. Brno : Computer Press, 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. DZUROVÁ, Mária. Internetový marketing a digitálny zákazník. In Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6, s. 34-43. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  10. CÁRACHOVÁ, Magdaléna. Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít. In Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8, s. 56-61 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.