Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "La communication marketing"
  1. BERNÁŠOVÁ, Miriam. L’impact de la communication marketing sur le comportement du consommateur : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2019. 84 s.
    kniha

    kniha

  2. SÝKOROVÁ, Michaela. Les nouveaux tendences dans la communication marketing : diplomová práca. Školiteľ: Andrej Přívara. Bratislava, 2012. 82 s.
    kniha

    kniha

  3. DÉCAUDIN, Jean-Marc - BOUGUERRA, Afifa. La communication marketing intégrée. 4e éd. Paris : Economica, 2011. 431 s. Collection Gestion. ISBN 978-2-7178-5985-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. DÉCAUDIN, Jean-Marc. La communication marketing : concepts, techniques. stratégies. 3e éd. Paris : Economica, 2003. 381 s. Gestion. ISBN 2-7178-4619-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.