Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Manažment značky"
  1. MACKOVIČOVÁ, Klaudia. Manažment značky inštitúcie vo verejnom sektore : diplomová práca. Školiteľ: Martin Mravec. Bratislava, 2023. 86 s.
    kniha

    kniha

  2. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KORČOKOVÁ, Marína. Manažment značky. Recenzenti: Eva Hanuláková, Gabriela Pajtinková - Bartáková, Milan Markovič. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 343 s. [20,54 AH]. ISBN 978-80-225-4951-6. [Počet ex. : 32, z toho voľných 25, prezenčne 3]
  3. DORČÁK, Peter - NASTIŠIN, Ľudovít. Manažment značky destinácie a jej imidžu vo sfére turizmu. In Exclusive e-Journal : Economy & Society & Environment. - Prešov : eXclusive marketing. ISSN 1339-4509, 2014, vol. 2, no. 1, s. 65-69.
    článok

    článok

  4. KRIŽAN, Martin - LITTVOVÁ, Veronika. Manažment značky. In Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4, [S. 1-6][CD-ROM].
    článok

    článok

  5. ŠTENSOVÁ, Antónia - MRAVEC, Martin - ZDÚT, Ladislav. Manažment značky : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 110 s. VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových činností podnikov po vstupe SR do EÚ. ISBN 80-225-2224-4. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  6. GAZDÍK, Marián. Manažment značky a zvyšovanie ekonomickej výkonnosti podniku. In IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 2003, 2003, roč. 14, č. 1, s. 27-28.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.