Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing územia"
  1. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Marketing územia. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 97 s. ISBN 978-80-557-1296-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. SEKELSKÝ, Patrik. Spoločný marketing územia : diplomová práca. Školiteľ: Elena Žárska. Bratislava, 2011. 64 s.
    kniha

    kniha

  3. VAJGLOVÁ, Barbora. Marketing územia - Východisko pre rozvoj mestskej časti Trnava - juh z hľadiska služieb v oblasti voľnočasových akativít : diplomová práca. Škol. Dana Vokounová. Bratislava, 2008. 86 s.
    kniha

    kniha

  4. VAŇOVÁ, Anna. Marketing územia - vybrané problémy. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 1335-7069, 2004, roč. 5, č. 2, s. 104-111.
    článok

    článok

  5. VAŇOVÁ, Anna. Marketing územia mesta Kremnica : dizertačná práca. Školiteľ: Marta Kulčáková. Bratislava, 2004. 175 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. HANULÁKOVÁ, Eva et al. Marketing územia : oblasti, možnosti a perspektívy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 235 s. ISBN 80-225-1918-9. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
  7. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva. Marketing územia. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, 2003, roč. 2, č. 1, s. 23-28.
    článok

    článok

  8. VAŇOVÁ, A. Marketing územia ako súčasť municipálnej a regionálnej politiky. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035, 1996, roč. 44, č. 7-8, s. 529-543.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.