Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing sensoriel"
  1. GIBOREAU, Agnès - BODY, Laurence. Marketing sensoriel : une démarche globale pour les produits et les services. 2. éd. Paris : Vuibert, 2012. xiv, 240 s. ISBN 978-2-7117-6842-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. MIKULOVÁ, Eva. Le rôle du marketing sensoriel dans le comportement du consommateur : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2011. 78 s.
    kniha

    kniha

  3. BARINKOVÁ, Zuzana. Marketing sensoriel d'un point de vente : diplomová práca. Škol. Pavol Kita, Claude Benoit. Bratislava, 2010. 85 s.
    kniha

    kniha

  4. MIKULCOVÁ, Dominika. Marketing sensoriel : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 65 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.