Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing služieb"
  1. FOLTÝNOVÁ, Kristína. Marketing služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2013. 47 s.
    kniha

    kniha

  2. MIKLUŠOVÁ, Jarmila. Marketing služieb a sociálne siete : diplomová práca. Školiteľ: Daniela Urblíková. Košice, 2013. 67 s.
    kniha

    kniha

  3. PECHOVÁ, Iveta. Marketing služieb hotela Wili Púchov : diplomová práca. Škol. Mária Hasprová. Bratislava, 2009. 60 s.
    kniha

    kniha

  4. CIBÁKOVÁ, Viera - RÓZSA, Zoltán - CIBÁK, Ľuboš. Marketing služieb. Bratislava : Iura Edition, 2008. 214 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-210-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. SZARKOVÁ, Miroslava. [Manažment a marketing služieb]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X, 2007, roč. 36, č. 4, s. 564-565. Recenzia na: Manažment a marketing služieb / Valéria Michalová. - Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006. - ISBN 80-969567-1-X.
    článok

    článok

  6. ĎAĎO, Jaroslav - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - KOSTKOVÁ, Miroslava. Marketing služieb. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568, 2006, roč. 13, č. 6-7, s. 192-212.
    článok

    článok

  7. ĎAĎO, Jaroslav - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - KOSTKOVÁ, Miroslava. Marketing služieb. Bratislava : EPOS, 2006. 295 s. ISBN 80-8057-662-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  8. MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006. 216 s. ISBN 80-969567-1-X. [Počet ex. : 8, z toho voľných 2, prezenčne 4]
  9. MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 217 s. ISBN 80-225-1775-5. [Počet ex. : 58, z toho voľných 56, prezenčne 2]
  10. MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb - špecifiká teórie a praxe. In Marketingový management a manažerský marketing (kde a jak by prospělo marketingu více managementu a managementu více marketingu) : sborník z mezinárodního vědeckého kolokvia : Zlín, 22.-23. květen 2002. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2002. ISBN 80-7318-079-0, s. 158-164.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.