Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ"
  1. MOKROHAJSKÝ, Dušan. Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2017. 70 s.
    kniha

    kniha

  2. VITÁLOŠOVÁ, Mária. Marketing uvedenia nového produktu na trh EU : bakalárska práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2013. 50 s.
    kniha

    kniha

  3. ŠTÁLIKOVÁ, Michaela. Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ : bakalárska práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2012. 71 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.