Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketing v politike"
  1. KRCHOVÁ, Adriana. Marketing v politike : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Eisele. Bratislava, 2011. 42 s.
    kniha

    kniha

  2. PČOLINSKÝ, Vladimír. Marketing v politike : dizertačná práca. Antónia Štensová. Bratislava, 2009. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. STRÁŽOVSKÁ, Helena. [Marketing v politike]. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, marec 2006, roč. 5, č. 1, s. 130-131. Recenzia na: Marketing v politike / Antónia Štensová, Vladimír Pčolinský. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. - ISBN 80-225-2074-8.
    článok

    článok

  4. ŠTENSOVÁ, Antónia - RICHTEROVÁ, Kornélia. Marketing v politike. Východisková charakteristika marketingu v politike. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, december 2005, roč. 4, č. 4, s. 112-117.
    článok

    článok

  5. ŠTENSOVÁ, Antónia. Marketing v politike. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 168-171.
    článok

    článok

  6. ŠTENSOVÁ, Antónia - PČOLINSKÝ, Vladimír. Marketing v politike. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 103 s. ISBN 80-225-2074-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]
  7. SOBINOVSKÁ, Júlia. Marketing v politike. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016, december 2004, roč. 11, č. 12, s. 22-23.
    článok

    článok

  8. Marketing v politike II : zborník z konferencie. [zostavovateľ: Antónia Štensová]. Hronský Beňadik : NETRI, 2004. 98 s. ISBN 80-89202-01-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.