Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem"
  1. CHOMOVÁ, Katarína. Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 51-59. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  2. CHOMOVÁ, Katarína. Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 70-83.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.