Výsledky vyhľadávania
- ZÁVADSKÝ, Cyril - CHLOPECKÝ, Jakub - BAŘINKA, Karel. Marketingový informačný systém. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IX. (2017) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : 26.-30.6.2017, Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4447-4, s. 82-85 CD-ROM. SP2017/17.
- VENGLÁROVÁ, Lenka. Logistický a marketingový informačný systém : diplomová práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Košice, 2017. 61 s.
- KENDEREŠ, Dávid. Logistický a marketingový informačný systém : bakalárska práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Košice, 2015. 41 s.
- DANESHJO, Naqibullah - KRAVEC, Michal. Marketingový informačný systém a jeho moduly. In Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094, 2015, č. 32, s. 151-154 online.
- FERENCZ, Vojtech et al. Marketingový informačný systém. In Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2014. ISSN 1338-5224, 2014, roč. 4, č. 1, s. 31-45 online. KEGA 004TUKE-4/2013.
- KORAUŠ, Antonín. Marketingový informačný systém. In Sustainability - Environment - Safety 2014. Konferencia. Sustainability - Environment - Safety 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 27. november 2014. - Žilina : Strix, 2014. ISBN 978-80-89281-96-1, s. 44-48.
- VINCZEOVÁ, Judita. Marketingový informačný systém a elektronické obchodovanie : bakalárska práca. Škol. Andrej Miklošík. Bratislava, 2009. 58 s.
- KRETTER, Anton. Marketingový informačný systém v riadení marketingovej činnosti podniku. In Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2008. ISSN 1336-4103, 2008, roč. 6, č. 1, s. 62-71.
- VOKOUNOVÁ, Dana. Marketingový informačný systém ako báza pre strategické rozhodovanie vodárenských spoločností. In Súčasnosť a budúcnosť vodárenských spoločností na Slovensku : medzinárodná odborná konferencia - II. ročník, 9. máj 2006, Bratislava. - [Bratislava] : [Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.], [2006].
- VOKOUNOVÁ, Dana. Marketingový informačný systém a podporný systém rozhodovania. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia. Vedecká konferencia. Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 77-79.