Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingový plán firmy"
  1. SERINA, Pavol. Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda. In Manažment teória, výučba a prax 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie : Liptovský Mikuláš, 26.-28. septembra 2012. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2012. ISBN 978-80-8040-452-9, s. 350-357. VEGA 1/0910/12.
    článok

    článok

  2. SERINA, Pavol. Marketingový plán firmy - konkurenčná výhoda. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 7-23. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  3. RERKOVÁ, Ivana. Marketingový plán firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Bzdúšek. Bratislava, 2011. 53 s.
    kniha

    kniha

  4. VAŠKOVÁ, Veronika. Strategický marketingový plán firmy : diplomová práca. Škol. Pavol Kopec. Bratislava, 2008. 74 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.