Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Marketingový výskum v digitálnej ére"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka. [Marketingový výskum v digitálnej ére]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 157-158. Recenzia na: Marketingový výskum v digitálnej ére / Štefan Žák ; recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-3902-9.
    článok

    článok

  2. ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. CD-ROM 132 s. ISBN 978-80-225-3902-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 132 s. [8,18 AH]. Monografia je zároveň habilitačnou prácou. ISBN 978-80-225-3902-9. [Počet ex. : 13, z toho voľných 9, prezenčne 4]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.