Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Media relations"
  1. ĎURFINOVÁ, Adriana. Media relations vo vybranej firme : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2015. 64 s.
    kniha

    kniha

  2. LIPIANSKA, Júlia - ĎURFINOVÁ, Adriana. Media relations. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 206-215 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. CHUDINOVÁ, Eva. Merateľné a nemerateľné ciele v PR a media relations. In For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416, 2014, č. Máj, s. 1-5.
    článok

    článok

  4. LABUDOVÁ, Katarína. Media relations vo vybranom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2012. 68 s.
    kniha

    kniha

  5. ŠAFÁRIKOVÁ, Gabriela. Význam public relations a media relations v Tatra banke : diplomová práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2009. 99 s.
    kniha

    kniha

  6. PAKAN, Róbert. Public relations a media relations a ich význam v marketingovej komunikácii komerčnej banky : diplomová práca. Škol. Mária Klimiková. Bratislava, 2008. 70 s.
    kniha

    kniha

  7. VĚRČÁK, Vladimír - GIRGAŠOVÁ, Jana - LIŠKAŘOVÁ, Renata. Media Relations není manipulace. Praha : Ekopress, 2004. 136 s. ISBN 80-86119-43-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. LIPIANSKA, Júlia. Media relations. In Marketing a médiá, regionálny marketing : zborník z medzinárodného odborného seminára. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004. ISBN 80-89034-82-9, s. 40-42.
    článok

    článok

  9. POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní Public Relations a media relations : jak mít pozitivní publicitu v médiích : jak psát tiskovou zprávu ..., : pro malé firmy i velké společnosti. Praha : Computer Press, 2002. 153 s. Praxe manažera. ISBN 80-7226-823-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. ZÁHRADNÍK, B. Media relations. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Marec 1997, č. 3, s. 13.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.