Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Medzinárodný marketing"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  2. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing. Recenzenti: Nora Farkašová, Daniel Krajčík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 309 s. [20,34 AH]. ISBN 978-80-225-4332-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 4, prezenčne 4]
  3. BALÁŽ, Peter. [Medzinárodný marketing. Strategické trendy a príklady z praxe]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 153-154. Recenzia na: Medzinárodný marketing. Strategické trendy a príklady z praxe / Machková, H. - Praha : Grada Publishubg, 2015.
    článok

    článok

  4. BALOGHOVÁ, Barbara. Medzinárodné prostredie a jeho vplyv na medzinárodný marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Edita Milčevičová. Košice, 2013. 56 s.
    kniha

    kniha

  5. RUČINSKÝ, Rastislav. Miesto a význam predmetu Medzinárodný marketing študijného odboru Ekonomika a manažment podniku. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IV. (2013) : zborník príspevkov zo IV. medzinárodnej vedeckej konferencie : 12. - 13. 3. 2013, Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3612-7, s. 161 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. KOPRLOVÁ, Jana. Medzinárodný marketing: teória v praxi : [prípadové štúdie]. 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2008. 284 s. ISBN 978-80-969567-9-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania. In Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9.
    článok

    článok

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília - KNAPIK, Peter. Medzinárodný marketing - súčasné tendencie vývoja. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 114-118.
    článok

    článok

  9. DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2. [Počet ex. : 19, z toho voľných 17, prezenčne 2]
  10. URBAN, Eduard et al. Medzinárodný marketing. 2. dopl. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 317 s. ISBN 80-225-1469-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.